Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای چهارشنبه شب در دیدار نمایندگان تشکل‌های کشاورزی استان اصفهان با رییس قوه قضاییه اظهارداشت: من به عنوان یک کشاورز زاده عرق شرم بر پیشانی دارم که نتوانستیم در گام اول عنایات لازم را در ابعاد مختلف به کشاورزان داشته باشیم.

وی اضافه کرد: در این هیات نیاز است که دیگر نمایندگانی از تشکل‌ها، سازمان‌های دولتی و دیگر نهادهای مربوطه حضور داشته باشند تا مشکلات زاینده‌رود و کشاورزان آن حل و فصل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مطالبات کشاورزان استان انتظارات حداقلی است، گفت: کشاورزان زحمت‌کش این منطقه عمل به قانون، عدم تبعیض و عمل به وعده‌ها را درخواست می‌کنند.

وی با بیان اینکه استقلال کشور بدون توجه به کشاورزی و تولید کشاورزان بسیار سخت است، خاطرنشان کرد: عزت ملت ایران مستلزم توجه کامل به بخش کشاورزی است.

معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه اگر از قبل توجه جدی به کشاورزی می‌شد اکنون در بخشی از بخش‌ها نیاز به بیگانگان نبود، اظهار داشت: اقلام کشاورزی نیازهای اساسی و زیربنایی کشور محسوب می‌شود و در صورت تامین همه جانبه آن‌ها نیازی به دست دراز کردن به سوی بیگانگان و فخر فروختن از سوی آنان نیست.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای خطاب به حجت الاسلام رییسی رئیس قوه قضاییه خاطرنشان کرد: عنایتی بفرمایید که هیات یاد شده با حضور نمایندگان استان اصفهان به استان‌های مجاور تشکیل شود تا کشاورزان زحمت کش بتوانند به نیازهای خود برسند.

معاون اول قوه قضاییه تصریح کرد: بخشی از نیازهای کشاورزان و درخواست‌های این صنف مسائل کلی کشاورزی و در سطح کشور است اما برخی عقب ماندگی‌ها و مشکلات کنونی محدود به استان و استان‌های هم جوار است و باید برای حل آن‌ها تقسیم بندی و اولویت بندی لحاظ شود.

وی افزود: بخشی از مشکلات شاید در یک زمان محدود حل نشود اما می‌توان با تشکیل هیاتی به مرور برای حل آن‌ها تلاش کرد.

دیدار نمایندگان تشکل‌های کشاورزی استان اصفهان با رییس قوه قضاییه با موضوع احیای حقوق عامه در حوزه آب و کشاورزی عصر چهارشنبه در سالن اجتماعات تالار کوثر اصفهان برگزار شد. جمعی از نمایندگان صنف کشاورزی و دامداری شرق و غرب اصفهان درباره مشکلات حوضه آبریز زاینده رود و معضلات کشاوری در این خطه مطالبی بیان کردند.

از جمله برنامه‌های سفر رییس قوه قضاییه به اصفهان دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و روحانیان و دیدار با نمایندگان تشکل‌های کشاورزی، فعالان اقتصادی کارآفرینان و صنعتگران است.

همچنین نهمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین حوزه علمیه و دیدار با قضات و کارکنان دستگاه قضایی،حضور در شورای اداری و جلسه شورای عالی قوه قضاییه را از دیگر برنامه های سفر رییس قوه قضاییه به اصفهان است.

در این سفر معاونان قوه قضاییه از کارخانه ذوب آهن، فولاد مبارکه و پلی اکریل اصفهان و همچنین زندان نسوان و کانون  اصلاح و تربیت اصفهان بازدید می‌کنند.

در این سفر ٢ روزه سایر معاونان و مدیران کل قوه قضاییه به شهرستان‌های استان سفر و از زندان‌ها بازدید می‌کنند.

برچسب‌ها زاینده رود کشاورزی اصفهان قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زاینده رود کشاورزی اصفهان قوه قضاییه زاینده رود کشاورزی اصفهان قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۹۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟! / اعتراف مسوولان اصفهانی؛ آبی که از دریای عمان به اصفهان برسد وارد رودخانه نمی‌شود/ مدیریت یکپارچه تنها راه نجات زاینده‌رود (فیلم)

عصر ایران؛ فرزانه احمدی _ گروهی از خبرنگاران به بازدید از زاینده‌رود از کوهرنگ تا شهر اصفهان رفتند. به نظر می‌رسد شرایط همچنان مثل قبل است، لوله‌های زیادی همچنان آب رود را به باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی انتقال می‌دهند و برداشت‌های بی‌رویه در این حوضه آبی ادامه دارد.

گزارش را اینجا ببینید

در عین حال اصفهان با فرونشست روبه‌رو است و این شهر در خطر تخلیه در سال‌های آینده قرار دارد. خبرنگاران در ادامه سفر به اصفهان  در یک نشست خبری با مدیران شهری و قرارگاه آب اصفهان سوالات خود را مطرح کردند.

مدیران اصفهانی در این نشست گفتند مدیریت انتقال اب دریای عمان به مدیریت با روش پت و مت شبیه است. همچنین آنها گفتند آبی که از دریای عمان به اصفهان می‌رسد وارد رودخانه نخواهد شد چراکه باید چاله‌های دیگری را پر کند. این گزارش را در این باره ببینید. 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خروش رودخانه چشمه لنگان فریدونشهر
  • اژ‌ه‌ای: مسئولان قضایی باید خیلی مراقبت کنند
  • سهم اصفهان از حقابه زاینده‌رود؛ تقریباً صفر/ بارگذاری بیش از اندازه آب در سد زاینده‌رود مشکل‌ساز می‌شود
  • معاون وزیر جهاد کشاورزی از چه می ترسد؟
  • رنجش اهالی شهرک زاینده رود اصفهان از جاری شدن فاضلاب در سطح معابر + فیلم
  • بررسی مشکلات آموزشی شهر مجومرد
  • حقوق شهر اصفهان در بازگشایی‌های زاینده‌رود محقق نشده است
  • (ویدئو) مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟!
  • مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟! / اعتراف مسوولان اصفهانی؛ آبی که از دریای عمان به اصفهان برسد وارد رودخانه نمی‌شود/ مدیریت یکپارچه تنها راه نجات زاینده‌رود (فیلم)
  • معاون قوه قضاییه : با مشکلات و بحران هایی روبرو بوده و هستیم