Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد علوی سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از دیدار با ساپا اظهار داشت: بازی خیلی دلچسبی نبود، به هر حال با برد وضعیت در جدول بهتر می شد، اما مساوی هم نتیجه بدی نیست.

علوی درباره‌ی برخورد سیف اللهی با داور بازی و احتمال محرومیت این بازیکن تصریح کرد: به امید خدا چنین چیزی وجود نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری را کاملا می شناسم، سوء تفاهمی پیش آمده که حل خواهد شد.

سرپرست تیم فولاد از کیفیت زمین بازی ابراز نارضایتی کرد و ادامه داد: کیفیت زمین به قدری بد بود که حتی بازیکنان ما نتوانستند به خوبی بازی کنند. کیفیت بازی هر ۲ تیم را از بین برد.‌ای کاش زمین بازی قدری بهتر بود تا فولاد بازی خوب خود را نشان می‌داد.

بیشتر بخوانید: نکونام: کیفیت زمین روی بازی تاثیر گذار بود/ بازیکنی با قراداد بیشتر از ٨٠٠ میلیون تومان جذب نکرده ایم

انتهای پیام/

صحبت های علوی پس از دیدار با سایپا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۹۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری پورتو با پاس گل طارمی

آفتاب‌‌نیوز :

 هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر پرتغال در شرایطی یکشنبه شب پیگیری شد که تیم فوتبال پورتو در دیداری خارج از خانه و در استادیوم پینا مانیک به مصاف کاساپیا رفت. در این دیدار مهدی طارمی در ترکیب اصلی بود و نقش مهمی در برتری تیمش داشت.

در دقیقه ۳۱ وندرسون گالنو اولین گل بازی را برای پورتو به ثمر رساند، اما ۶ دقیقه بعد نونو موریرا کار را به تساوی کشاند تا دو تیم با تساوی یک بر یک به رختکن بروند. در نیمه دوم و در دقیقه ۵۶ مهدی طارمی، نیکو گونزالس را در موقعیت گلزنی قرار داد تا بازی ۲ بر یک به سود پورتو شود. تلاش دو تیم در ادامه ثمری نداشت تا این دیدار در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود پورتو به پایان برسد.

با این نتیجه پورتو ۶۲ امتیازی شد و در رده سوم لیگ برتر پرتغال قرار گرفت، اسپورتینگ نیز با ۷۷ و بنفیکا با ۷۰ امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار دارند. از ساعت ۲۳ نیز اسپورتینگ به مصاف ویتوریا گیمارش می‌رود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • تساوی مس کرمان و شهرراز شیرازدر فوتبال دسته یک
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور
  • برتری پورتو با پاس گل طارمی
  • اولین باخت تارتار به مدعیان در سن سیروس
  • بغض و حسرت تاثیرگذارترین بازیکن قرمزها (عکس)
  • بازیکن هوادار: تساوی برابر پیکان برای ما فرقی با باخت نداشت
  • استعفای ربیعی خواسته هواداران تیم دوب آهن بود