Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از نکات مهم رانندگی در روزهای بارانی توجه به سرعت خودرو است. بدون شک سرعت زیاد خودرو با توجه به لغزنده بودن جاده‌ها در روزهای بارانی می‌تواند بسیار خطرساز باشد. نکته‌ای که بی‌توجهی به آن می‌تواند حوادثی مرگبار را رقم بزند.

نکته دیگر رعایت نکات ایمنی هنگام رانندگی در پیچ‌های خطرناک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رانندگان حرفه‌ای با رسیدن به پیچ‌های خطرناک اقدام به کم کردن سرعت خودروی خود می‌کنند. 

دو نکته‌ای که بی‌توجهی یک راننده به آن حادثه‌ای وحشتناک را رقم زد. سرعت زیاد این راننده در یک روز بارانی در پیچی خطرناک موجب وقوع  حادثه تلخی شد. در ویدئویی که منتشر شده است مشاهده می‌شود که این راننده سواری در حالی که با سرعت زیادی در حال رانندگی است با رسیدن به پیچ خطرناک بر اثر از دست دادن کنترل خودرو، شدیدا با یک کامیون برخورد می‌کند. در این ویدئو مشاهده می‌شود که پس از این تصادف،کامیون دچار واژگونی می‌شود و به پایین پل سقوط می‌کند. هنوز از سرنوشت راننده این خودروی سواری و همچنین راننده کامیون گزارشی منتشر نشده است.

در ادامه می‌توانید این ویدئو را مشاهده کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رانندگی حوادث رانندگی اتوبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۹۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ مصدوم انحراف از جاده خودروی سواری در محور آبادان به اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: پنج شنبه ۳۰ فروردین ماه سال جاری طی تماسی با مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ مبنی بر انحراف از جاده خودروی سواری پراید در محور آبادان به اهواز، ۱۵ کیلومتر بعد از سه راهی خوردورق، بلافاصله ۳ گروه امدادی از نزدیک‌ترین پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی آبادان و به محل حادثه اعزام شدند.
دکتر افشین دریانبرد افزود: در این حادثه ۷ تن مصدوم شدند که پس از دریافت اقدامات درمانی لازم  چهار نفر برای ادامه درمان به بیمارستان شهید معرفی زاده شهرستان شادگان منتقل شدند.

۳ مصدوم از مصدومین این حادثه کودک،۱۳ ،۶ و ۴ساله بودند.

دیگر خبرها

  • تصادف اتوبوس با کامیون در یزد؛ آخرین وضعیت مسافران/ عکس
  • سریعترین خودروهای سه سیلندر که عملکردشان شما را شگفت‌زده خواهند کرد (+عکس)
  • سقوط کامیون نفت‌کش در آب‌نمای کنخ مسیر بندر خمیر در استان هرمزگان (فیلم)
  • سقوط وحشتناک کامیون نفت‌کش در ‌رودخانه بندر خمیر
  • ۷ مصدوم انحراف از جاده خودروی سواری در محور آبادان به اهواز
  • ثبت تصاویر وحشتناک از لحظه شروع طوفان دبی در یک کلیپ | فیلم
  • قهرمان مشهور تور دو فرانس از بیمارستان مرخص شد
  • ۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات
  • تصادف ۲ دستگاه سواری در رودان ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • افشاگری درباره بیمه تکمیلی رانندگان کامیون ؛ سوء استفاده کنندگان کیستند؟