Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@22:39:01 GMT

روناسی دوباره رئیس هیأت ووشو اصفهان شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۹۵۶۰

روناسی دوباره رئیس هیأت ووشو اصفهان شد

مجمع انتخاباتی هیأت ووشو استان اصفهان برگزار و محسن روناسی برای 4 سال دیگر به عنوان رئیس این هیأت باقی ماند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان و  به نقل از اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، مجمع انتخاباتی هیأت ووشو استان اصفهان روز چهارشنبه 13 آذر ماه با حضور علی‌رضا امینازاده معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، مهدی علی‌نژاد رئیس فدراسیون ووشو و اعضای مجمع در سرای ورزشکاران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسم ستاری، محسن روناسی، فرشته عبدالهی، ابراهیم آسترکی، حمیدرضا آذری، حمیدرضا پارسی‌منش، ابوذر لطف‌الله خواجو و محمدحسین ربیعی نامزدهای این انتخابات بودند که فرشته عبدالهی و محمدحسین ربیعی در این مجمع حضور پیدا نکردند، همچنین ابوذر لطف‌الله خواجو و قاسم ستاری انصراف خود را اعلام کردند.

انتخابات با 4 کاندیدا برگزار شد که در نهایت از 19 رای مأخوذه، محسن روناسی با کسب 13 رأی در مقابل حمید آذری با 6 رأی پیروز شد و به عنوان رئیس هیأت ووشو استان اصفهان در چهار سال آینده انتخاب شد.

علی‌رضا امینازاده در این مجمع اظهار داشت: از تلاش مجدانه تیم کاری فدراسیون ووشو تشکر می‌کنم که جایگاه بسیار خوبی این رشته در سطح بین‌المللی به خودش اختصاص داده است.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه این اداره، نگاه ویژه‌ای به هیأت ووشو دارد گفت: ورزشکاران ووشوی استان اصفهان در سطح ملی و بین‌المللی مدال‌های فراوانی را کسب نمودند و باید به این رشته توجه بیشتری نمود.

انتهای پیام/63090/

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش اصفهان ووشو ووشو اصفهان مجمع انتخاباتی ورزش بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۹۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صبا فولاد خلیج فارس

هرمزگان-جام جم انلاین-جلسه مجمع عمومی عادی ساليانه شركت صبا فولاد خلیج فارس برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۹/۳۰ با حضور سهامداران، وکیل یا نماینده قانونی آنان برگزار شد.

در این نشست دکتر مهراب برزویی معاون امور شرکت‌ها و مجامع شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری به عنوان رئیس مجمع، دکتر احسان دشتیانه مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس به عنوان دبیر مجمع و همچنین ناظرین مجمع، حسابرس و بازرس قانونی، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار و معاون مالی و اقتصادی شرکت صبا فولاد خلیج فارس حضور داشتند.

همچنین رئیس و اعضای هیأت مدیره شرکت صبا فولاد خلیج فارس دیگر حاضرین در این جلسه بودند.

در این نشست گزارش فعالیت هیأت مدیره به مجمع عمومی عادی صاحبان سهام و گزارش تفسیری مدیریت، گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت در خصوص صورت های مالی سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۹/۳۰ ارائه شد.

تصویب صورت های مالی سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۹/۳۰ ، تصویب معاملات موضوع ماده ۱۲۹ اصلاحیه قانون تجارت، تصمیم گیری در خصوص تقسیم سود، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی شرکت برای سال مالی منتهی به ۳۰  آذر ماه ۱۴۰۳ و تفویض اختیار در خصوص تعیین پرداخت حق الزحمه حسابرس و بازرس قانونی به هیأت مدیره، تعیین روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی های قانونی شرکت، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیأت مدیره و تعیین پاداش هیأت مدیره، دیگر دستورکارهای این جلسه بود.

پایان خبر/

دیگر خبرها

  • انتخاب رئیس جدید هیئت کارگری استان اصفهان
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • پایان انتخابات چالش برانگیز؛ تیغ تیغ‌ساز بُرنده ماند
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • رییس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • ۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان بوشهر احداث می‌شود
  • مدیرکل جدید میراث فرهنگی استان اصفهان معرفی شد
  • برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صبا فولاد خلیج فارس