Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، شب گذشته منچستر سیتی در خانه برنلی به میدان رفت و به پیروزی 4 بر یک رسید. پس از این دیدار پپ گواردیولا در نشست خبری حاضر شد و پاسخگوی خبرنگاران شد.

وی در بخش‌هایی از صحبت‌های خود درباره تیم منچستر سیتی، اشتباها تیم بایرن مونیخ را نام برد که سریعا اشتباه خود را با حرکتی اصلاح کرد که این موضوع باعث خنده خبرنگاران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اشتباه عجیب پپ در شرایطی رخ داده است که سرمربی اسپانیایی 3 سال هدایت مونیخی‌ها را برعهده داشت و شایعات زیادی درباره علاقه این باشگاه آلمانی مبنی بر بازگشت پپ به مونیخ وجود دارد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۹۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ

آیا شاهد حضور دوباره سرمربی آلمانی در لیگ برتر و این بار در منچستریونایتد خواهیم بود؟

طرفداری | گر اریک تن هاخ به هر دلیلی این تابستان باشگاه را ترک کند، منچستر یونایتد به شدت به دنبال توماس توخل خواهد رفت.

به گزارش دیوید اورنستین از اتلتیک، توماس توخل در پایان فصل جاری بایرن مونیخ را ترک خواهد کرد. هر چند تیم تحت هدایت او یکی از چهار باشگاه حاضر در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپاست اما بایرن مونیخ با سرمربیگری او برای اولین بار در طول 12 سال اخیر است که موفق به قهرمانی در بوندسلیگا نمی‌شود. البته تصمیم خروج او از بایرن پیش از نتایج درخشان اخیر باواریایی‌ها با او اتخاذ شده است و مدیران بایرن مونیخ از حالا به فکر جانشینی برای او در فصل آینده هستند.

توخل به دنبال یک فرصت جدید در لیگ برتر است

منچستریونایتد از جمع چهار تیم برتر برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا خارج شده و حالا صحبت از تغییر سرمربی در این تیم به وضوح به گوش می‌رسد. توماس توخل، سرمربی سابق چلسی که در حال حاضر در بایرن مونیخ حضور دارد، به عنوان جانشین احتمالی تن هاخ مطرح می‌شود. توخل در صورت ترک بایرن مونیخ در تابستان امسال، به دنبال فرصتی جدید خواهد بود. منچستریونایتد می‌تواند مقصدی جذاب برای او باشد.

اگر اریک تن هاخ از سمت خود در پایان فصل کناره‌گیری کند یا خود باشگاه منچستریونایتد او را اخراج کند، آنگاه منچستریونایتد به دنبال توماس توخل خواهد رفت. خود توخل هم علاقه‌مند به حضور در اولدترافورد و نشستن روی نیمکت شیاطین سرخ است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است
  • آینده لئون گورتسکا در دستان سرمربی بعدی بایرن مونیخ
  • شور و هیجان "پپ گواردیولا"در تمرینات منچستر سیتی (فیلم)
  • گزینه اول جانشینی توخل در بایرن مونیخ
  • تمجید شواین اشتایگر از گواردیولا؛ امیدوارم باز هم مربی شبیه او در بایرن مونیخ داشته باشیم / زیرنویس فارسی
  • اونای امری تا 2027 با استون ویلا تمدید کرد
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!