Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،ساسان جمشیدی مدیر امور مالی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : با توجه به بررسی‌های به عمل آمده توسط حسابرسان مستقل از صورت‌های مالی و اسناد و پرونده‌های مالی سال۱۳۹۷، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه موفق به کسب نتیجه مقبول شد.

او رعایت کلیه استاندارد‌های حسابداری در تهیه صورت‌های مالی، انطباق صورت حساب‌ها و اسناد مالی و شفافیت حساب‌ها را از مهمترین شاخص‌های این ارزیابی عنوان کرد و گفت : پس از بررسی‌های دقیق وتیز بینانه حسابرسان و تایید رعایت این استاندارد‌ها، عنوان فوق به دانشگاه اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمشیدی با اشاره به اینکه حسابداری کار دقیق و بسیار حساس و حائز اهمیتی در هر مجموعه است ضمن تبریک به دانشگاهیان گفت: کسب این نتیجه حاصل تلاش همکاران ما در مجموعه ستاد و واحد‌های تابعه بوده که شایسته تقدیر و تشکر است.

او افزود: این عملکرد مثبت در سال‌های آتی با جدیت دنبال شود و شاهد تکرار مجدد این رتبه‌ها در آینده نیز باشیم .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۹۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی

محمدی سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: شاخص اهدای عضو از بیماران مرگ مغزی در خراسان جنوبی پارسال افزایش چشمگیری نسبت به سالیان قبل‌تر داشته است.

او افزود: بر اساس گزارش اعلام شده از سوی وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در سال ۱۴۰۲ با شاخص (PMP) ۱۶.۸۷ در مقوله اهدای عضو، بالاتر از میانگین کشوری قرار گرفته است.

محمدی اظهار کرد: سال ۱۴۰۱، شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی ۱۱.۳۰ اعلام شده بود.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: سال ۱۴۰۲ با هماهنگی‌های انجام شده و اخذ رضایت از خانواده‌های بیماران مرگ مغزی خراسان جنوبی، مقدمات اهدای اعضای ۱۴ بیمار مرگ مغزی فراهم شد.

او گفت: از آغاز سال ۱۴۰۳ نیز دو مورد اهدای عضو از بیماران خراسان جنوبی انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • افزایش بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی
  • ۵ مصدوم در پی انفجار کپسول گاز در یک ساختمان مسکونی در شادگان
  • نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • شناسایی و پلمپ یک واحد طب سنتی غیرمجاز در سرایان
  • برنامه های هفته ملی سلامت در مازندران اعلام شد
  • افزایش خودسرانه تعرفه‌های درمان خط قرمز علوم پزشکی همدان است
  • سگ‌ها عامل ۸۰ درصد حیوان گزیدگی‌ها در مشهد
  • بیانیه بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل در خصوص انتشار خبر «اقدام عجیب یک دندانپزشک در بابل!»
  • برپایی بیمارستان صحرایی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان
  • محکومیت چشم پزشک متخلف در مشهد