Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@05:24:16 GMT

عروسی که به عزا تبدیل شد!

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۹۷۳۹

عروسی که به عزا تبدیل شد!

کودک 6 ساله ای بر اثر سقوط از ارتفاع در یک مراسم عروسی در ماهدشت کرج جان خود را از دست داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر فوت یک کودک 6 ساله در بیمارستان شریعتی کرج، بلافاصله ماموران کلانتری 26 ماهدشت به بیمارستان اعزام شدند.

طی بررسی های ماموران مشخص شد که در اثر بی توجهی و بی احتیاطی والدین، یک کودک 6 ساله در حین بازی در حیاط یک باغ تالار در حومه ماهدشت از روی یک جسم بلند سقوط کرده و از ناحیه سر مصدوم می شود که با حضور عوامل اورژانس و انتقال وی به بیمارستان متاسفانه به دلیل خونریزی و جراحت مغزی جان خود را از دست می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

والدین با نظارت بر کودکان خود و جلوگیری از ورود آن ها به ارتفاع از وقوع حوادث ناگوار پیشگیری کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی بیمارستان کودکان مرکز فوریت های پلیسی والدین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۹۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ شهید از جمله ۵ کودک در حمله به آوارگان غزه

جنگنده‌های ارتش اشغالگر صهیونیستی خانه‌ای کوچک شامل یک اتاق را که محل زندگی آوارگان غزه بود، هدف قرار دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، منابع خبری فلسطینی از شهادت هشت نفر از جمله پنج کودک و دو زن در حمله هوایی به محل زندگی آوارگان در نزدیکی شهر رفح خبر دادند. چند نفر نیز زخمی شده‌اند.

به نوشته خبرگزاری شهاب، محل زندگی این افراد شامل یک اتاق واقع در یک زمین کشاورزی در نزدیکی قبرستان الشرقیه رفح بود که به کلی ویران شده است.

 

این کودکان جمیل عیاد (15 ساله)، یحیی عیاد (13 ساله)،  جنی عیاد (8 ساله)، زین الدین عیاد (6 ساله) و زکی عیاد (3 ساله) هستند که از شمال غزه به همراه خانواده خود به رفح پناه آورده و در یک زمین کشاورزی زندگی می‌کردند.

همزمان جنگنده‌های ارتش صهیونیستی خانه‌ای در محله «التفاح» در شرق غزه و در اطراف مسجد «المحطه» را هدف قرار دادند. یک خانه نیز در اردوگاه «یبنا» در شهر رفح هدف حمله هوایی اشغالگران قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عروسی که به عزا تبدیل شد + فیلم
  • مرگ مرد ۷۰ ساله با سقوط در چاله آسانسور
  • ۸ شهید از جمله ۵ کودک در حمله به آوارگان غزه
  • بالگرد اورژانس قم به کمک کودک پنج ساله رفت
  • نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع
  • کودک میاندوآبی در کانال آب غرق شد
  • غرق شدن دختر 8 ساله در توکهور و هشتبندی میناب
  • فوت پسر ٨ ساله در اثر سقوط در رودخانه
  • اعضای کودک خردسال مشهدی جان ۵ نفر را نجات داد
  • فیلم حضور کودک ۲ ساله یخ زده در بیمارستان | امیرمحمد چطور در میان حیوانان وحشی زنده ماند