Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شبکه خبری آسیا، "پاک جانگ چون" رییس ستاد کل ارتش کره شمالی در سخنانی اعلام کرد که از اظهارات اخیر رییس جمهوری آمریکا نا امید شده و در مورد اقدام نظامی واشنگتن علیه کره شمالی نیز هشدار داد.

جانگ چون افزود: "کیم جونگ اون" رهبر کره شمالی نیز از اظهارات ترامپ در نشست ناتو در انگلیس اظهار نارضایتی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ در جمع خبرنگاران در لندن در نشست سران سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) گفت: آمریکا ممکن است در صورت نیاز علیه کره شمالی از نیروی نظامی استفاده کند.

رییس ستاد کل ارتش کره شمالی در پیامی هشدارآمیز گفت: اگر واشنگتن هرگونه حمله نظامی علیه پیونگ یانگ انجام دهد ما پاسخ وحشتناک و اقدامات فوری در همان سطح علیه واشنگتن خواهیم داد.

ترامپ تصریح کرد، در زمان حاضر قدرتمندترین نیروی نظامی را داریم و قوی‌ترین کشور جهان هستیم اما نیازی به استفاده از آن نداریم ولی اگر مجبور باشیم از آن استفاده خواهیم کرد.

رییس‌جمهوری آمریکا بار دیگر از رهبر کره شمالی به عنوان "مرد موشکی" یاد کرد و گفت، "کیم جونگ اون" موشک‌پرانی را دوست دارد و به همین خاطر من نام او را مرد موشکی گذاشته‌ام.

ترامپ پیش از این در سال ۲۰۱۷ میلادی زمانی که تنش شدید در مورد آزمایش‌های هسته‌ای و موشک‌های بالستیک بین قاره‌ای میان آمریکا و کره شمالی روی داد، تهدید کرده بود که کره شمالی را کاملاً از بین خواهد برد.

"رای تائه سونگ" معاون وزیر امورخارجه کره شمالی در امور آمریکا روز گذشته در بیانیه‌ای از ایالات متحده خواسته بود برای نجات مذاکرات نقش خود را انجام دهد. پس از شکست مذاکرات ترامپ و کیم در ویتنام، کره شمالی هشدار داده است که اگر ایالات متحده نتواند تا پایان سال پیشنهاد قابل قبولی ارائه کند، به دنبال "راه جدیدی" خواهد بود.

معاون وزیرخارجه کره شمالی گفته بود این کشور تاکنون همه کارها را با شفافیت و بدون مخفی کاری انجام داده است و نیازی به مخفی کردن آنچه از الان به بعد هم انجام می‌دهد، ندارد پیونگ یانگ نهایت تلاش خود را برای پایبندی به گام‌های مهمی که برداشته به کار بسته است بقیه کارهایی که اکنون باید انجام شود به عهده آمریکا است.  

310311 کد خبر 1327727

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ناتو کره شمالی ایالات متحده آمریکا انتخابات مجلس یازدهم دونالد ترامپ باشگاه استقلال مارک ویلموتس ناتو ایالات متحده آمریکا عراق تیم ملی فوتبال ایران امانوئل مکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۹۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش بغداد به اقدام تخریبی در اصفهان

وزارت خارجه عراق نسبت به اقدام تخریبی در اصفهان و خطرات تنش نظامی در منطقه هشدار داد.

به گزارش ایسنا، وزارت خارجه عراق در بیانیه‌ای نسبت به حمله تخریبی اصفهان ابراز نگرانی شدید کرد.

در این بیانیه آمده است: ما به‌طور مداوم تنش‌های منطقه را دنبال می‌کنیم و نسبت به خطرات تنش نظامی که اکنون ثبات و امنیت تمام منطقه را تهدید می‌کند، هشدار می‌دهیم.

طبق گزارش المیادین، وزارت خراجه عراق تاکید کرد: این تنش نباید باعث منحرف شدن نگاه‌ها از اتفاقات غزه و ویرانی و کشته شدن مردم بی‌گناه در آن باریکه شود.

بغداد همچنین از جامعه بین‌المللی خواست که به مسؤولیت خود عمل کند و برای حل فوری این رنج‌ها تلاش کند.

بامداد روز جمعه برخی منابع از مقابله با چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور در برخی از شهر‌ها از جمله اصفهان خبر دادند.

وزارت خارجه عراق در بخش دیگری نسبت به ناکامی شورای امنیت در دادن عضویت کامل به فلسطین در سازمان ملل ابراز تاسف کرد.

این وزارت خاطرنشان کرد: فلسطین حقی تاریخی در برپایی دولت دارد و محرومیت این کشور از این حق نقض حقوق ملت فلسطین است و این امر به ویژه در سایه تداوم جنگ علیه غزه و شکست تلاش‌های بین‌المللی برای پایان بحران، تمام منطقه را به بی‌ثباتی دائم تهدید می‌کند و پیامد‌های ویرانگری به همراه خواهد داشت.

آمریکا در جلسه بامداد جمعه شورای امنیت سازمان ملل، قطعنامه پیشنهادی الجزایر که خواستار عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل می‌شد را وتو کرد.

آمریکا پیشتر تهدید کرده بود قطعنامه را وتو می‌کند. تصویب این قطعنامه به معنای به رسمیت شناختن کشور فلسطین بود.

در این رأی‌گیری، ۱۲ عضو شورای امنیت به قطعنامه رأی مثبت دادند و آرای انگلیس و سوئیس نیز ممتنع بود. این چهارمین وتوی آمریکا در جهت حمایت از رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ غزه است.

دیگر خبرها

  • واکنش انگلیس به پرتاب موشک بالستیک در کره شمالی
  • این شروع یک بازی جدید است | مقام سابق اسرائیلی: اصابت ۵ موشک از ۷موشک ایران یعنی نابودی قوی‌ترین سامانه دفاعی دنیا
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف: ترامپ برای مذاکره از من دعوت کرد
  • واکنش‌ها به تصویب لایحه کمک نظامی به اوکراین/ از زلنسکی تا پسکوف
  • ترامپ سخنرانی خود را به دلیل آب و هوای بسیار بد لغو کرد
  • واکنش بغداد به اقدام تخریبی در اصفهان
  • هشدار درباره خطرات تنش نظامی در منطقه | واکنش بغداد به اقدام تخریبی در اصفهان
  • هشدار فوری درباره وقوع شورش سراسری در آمریکا/ اعلام جزئیات جدید از حمله به پایگاه حشدالشعبی/ آزمایش یک «کلاهک فوق‌العاده بزرگ» موشک از سوی کره شمالی/ هشدار دبیرکل سازمان ملل درباره تشدید تنش‌ها در خاورمیانه
  • تهدید چاد به اخراج نیروهای آمریکایی