Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی القحوم عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن گفت که پیش از هرگونه دعوت سازمان ملل برای ورود به مذاکرات جدید باید تجاوز و محاصره پایان یابد.

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، وی اظهار داشت: امروز معادله تغییر کرده و نمی‌توان در برابر جنایات دشمن متکبر دست بسته باقی خواهد ماند.

القحوم گفت: در‌های راه حل بحران از ابتدا برای ما باز است و خواسته‌های ما نیز روشن است و مبتنی بر توقف تجاوز و پایان محاصره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله گفت که مارتین گریفیتس نماینده سازمان ملل در دیدار با هیئت ملی یمن در مسقط تلاش کرد که توافق آن‌ها را برای از سرگیری مذاکرات جلب کند، اما هیئت ملی تاکید کرد که در صورت ادامه تجاوز و محاصره نمی‌توان گفتگو کرد و به توافق دست یافت.

وی اظهار داشت که دشمن تلاش می‌کند که تجاوز‌های خود را تشدید کند و ما با این تجاوز‌ها مقابله خواهیم کرد.

القحوم گفت: نمی‌توان سلطه آمریکا و عربستان و امارات را پذیرفت و ملت ما خطر تجاوز را درک کرده است. دشمن باید بفهمد که سیاست ما و کرامت ما بالاتر از هر چیزی است.

این عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن گفت که دشمن برای احیای فتنه‌های طایفه‌ای و تسلط بر ثروت‌های یمن و مناطق استراتژیک آن تلاش می‌کند.

القحوم گفت که سازمان ملل به کشور‌های ائتلاف متجاوز سعودی فشار نمی‌آورد که به توافق سوئد پایبند باشند.

وی اظهار داشت: ما به سازمان ملل و جامعه جهانی که برخورد سیاسی با مسائل دارند تکیه نمی‌کنیم و اکثر سازمان‌های بشردوستانه شعار انسانیت را سر می‌دهند، اما به آن عمل نمی‌کنند.

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله گفت: ما به دنیا ثابت کردیم که به دنبال صلح هستیم، اما در صورت ادامه تجاوز هیچ گزینه‌ای به جز دفاع از کرامت ما و آزادی و استقلالمان نداریم.

القحوم افزود: ملت ما مقاوم و آگاه است و در زمینه ساخت تجهیزات نظامی شاهد تحول بزرگی هستیم. ما قبل از مذاکراه باید گام‌های جدی طرف مقابل در زمینه توقف تجاوز و پایان محاصره را ببینیم.

وی تاکید کرد: دشمن ما متکبر و زورگو است و نمی‌خواهد به شکستی که متحمل شده اعتراف کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم لیلا واثقی علی اصغر پیوندی مارک ویلموتس روز بیمه گاز مرکاپتان علی کریمی معافیت مالیاتی هنرمندان انصارالله تجاوز به یمن جنبش انصارالله یمن مذاکرات صلح یمن انتخابات مجلس یازدهم لیلا واثقی علی اصغر پیوندی مارک ویلموتس روز بیمه گاز مرکاپتان علی کریمی معافیت مالیاتی هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۹۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آملی لاریجانی: خویشتن‌داری جمهوری اسلامی در برابر اقدامات متعدد شرارت‌آمیز صهیونیستها حدّی دارد

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: صهیونیست‌ها گمان می‌کردند خیلی مقتدر هستند و گنبد آهنین نسبت به حملات مانع و بازدارنده است، اما روشن شد چنین نیست.

به گزارش جماران، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در سخنانی با بیان اینکه به نوعی راهبرد سیاست‌های دفاعی نظام جمهوری اسلامی تغییر کرده است، تاکید کرد: ما به نظام کودک‌کش اسرائیل این تذکر را دادیم که از این به بعد هر کجا منافع ما و یا شخصیت های ما را مورد حمله قرار دهد، مستقیماً با آنها برخورد می‌کنیم.

 آملی لاریجانی با یادآوری خویشتن‌داری جمهوری اسلامی در برابر اقدامات متعدد شرارت‌آمیز صهیونیستها، گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی به جهان این نکته را تفهیم کرد که صبر جمهوری اسلامی حدّی دارد. البته قدرت نظام جمهوری اسلامی هم عیان شده است هرچند صهیونیست‌ها و هم‌ پیمانانش، خواسته‌اند این ضربات را کم‌رنگ نشان دهند، اما خودشان می‌دانند که ضربه خورده‌اند وگرنه این‌همه دستپاچگی نداشتند.

وی افزود: قدرت نظام جمهوری اسلامی در این مرحله دارای بازدارندگی بسیار بالاست هم درسطح منطقه‌ای و هم در سطح جهانی و این قدرت را هم نشان داده است ما به سپاه غیور پاسداران، به فرماندهی کل قوا و هم به همۀ مردم عزیزمان تبریک عرض می‌کنیم و امیدواریم که این قدرت هر روز فراتر رود و بتواند دشمنان نظام جمهوری اسلامی و دشمنان مسلمین را ان‌شاءالله سر جای خود بنشاند، رژیم صهیونیستی گمان می‌کرد خیلی مقتدر است و آن گنبد آهنینش نسبت به این حملات مانع و بازدارنده است، اما روشن شد که این‌چنین نیست.

این مدرس حوزه گفت: امیدوارم ظلم به مردم غزه پایان یابد و شکست هر چه سریعتر رژیم صهیونیستی رخ دهد. خداوند به همۀ مسلمین و مردم ما عزت دهد و مردم مظلوم غزه را از این ظلم عجیبی که در طول تاریخ شاید از موارد نادر باشد، نجات دهد چون در واقع رژیم صهیونیستی از تمام خطوط قرمز حقوق بشری عبور کرده و اعمالی انجام داده که تصورش برای انسان مشکل است، زنان، مردان و کودکان تحت فشار چنین ظلمی گسترده با آن مظلومیت شهید می‌شوند. امیدواریم که این ظلم هر چه زودتر پایان یابد و در اینجا هم شکست اسرائیل قطعی شود.

دیگر خبرها

  • با دروغ‌پردازیِ قتل یک دختر می‌خواهند اهمیت «وعده صادق» را به حاشیه برانند
  • پاسخ تنبیهی نیرو‌های مسلح به تجاوز رژیم صهیونیستی اقتدار ایران را به رخ دنیا کشید
  • سرلشکر موسوی: هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان کننده روبه‌رو خواهد شد
  • تجاوز وحشیانه صهیونیست‌ها به زنان و کودکان در بیت حانون
  • سرلشکر موسوی: هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان‌کننده روبه‌رو خواهد شد
  • هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان کننده روبه‌رو خواهد شد
  • هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان کننده روبرو خواهد شد
  • آملی لاریجانی: خویشتن‌داری جمهوری اسلامی در برابر اقدامات متعدد شرارت‌آمیز صهیونیستها حدّی دارد
  • ماجرای یحیی گل محمدی و تراکتور پایان یافت
  • دعا می‌کنیم سپاه مسلمین بر کفار ظفر یابد