Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش ر حاشیه بازدید از صنایع الکترونیک شیراز وابسته به وزارت دفاع، با بیان اینکه همرزمان ما با تلاش شبانه روزی در حوزه صنعت، وابستگی‌های دفاعی را قطع کرده اند گفت: در تامین نیازمندی‌های چرخه دفاعی در نیروهای مسلح و امکانانی که برای نیروهای ارتش لازم داریم، یکی از مهمترین مراکز در تامین نیاز های ما صنایع الکترونیک شیراز است که تاکنون توانسته وابستگی‌های دفاعی کشور را قطع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: صنایع الکترونیک شیراز با توجه به سطح فناوری‌های بالای خود، درصد زیادی از نیازمندی های دفاعی را تامین می کند، بنابراین یک قطب تامین کننده تجهیزات مورد نیاز محسوب می شود.

معاون هماهنگ کننده ارتش افزود: همرزمان ما در مجموعه صنایع الکترونیک موفق شدند با تلاش و تخصص خود همه تحریم ها را پشت سر بگذارند و به تجهیزات و امکانات جدیدی دست پیدا کنند.

امیر دریادار سیاری با اشاره به این که این امکانات و تجهیزات تولید شده در ارتش مورد بهره برداری قرار می‌گیرد خاطرنشان کرد: هر ماه و سالی که می گذرد همرزمان ما در این رشته ها وابستگی به خارج را قطع می کنند و لازم است مورد تقدیر قرار بگیرند.

وی گفت: هدف از حضور در شیراز و صنایع الکترونیک علاوه بر تشکر از متخصصین، اطلاع یابی از پیشرفت ها، کنترل وضعیت پروژه ها و تامین نیازهای تجهیزاتی است.

رییس ستاد ارتش افزود: قراردادهای متفاوتی در هر چهار نیرو ارتش با صاایران و صاشیراز منعقد شده است که با این حضور می‌توانیم پیشرفت و وضعیت پروژه ها رو کنترل کنیم و از میزان پیشرفت آن‌ها مطلع شویم و مشکلات را مرتفع کنیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: دریادار سیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۹۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | موشک‌های بالستیک ایران توانستند با عبور از سپر دفاعی اسرائیل را هدف قرار دهند!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کسری ناجی، خبرنگار بی‌بی‌سی با اشاره به اینکه موشک‌های بالستیک ایران توانستند از سپر دفاعی عبور کنند و اسرائیل را هدف قرار دهند گفت: ارتش اسرائیل از نگرانی و هراس از درز اطلاعات حمله موفقیت آمیز ایران به اسرائیل تمام فیلم‌های ما را بازبینی و بخشی از آن را حذف کردند.    و همچنین سخنگوی ارتش اسرائیل در گفتگو با بی‌بی‌سی گفت: تکان دهنده است! ایران نزدیک به ۱۲۰ موشک بالستیک را به اسرائیل شلیک کرده؛ ایران می‌تواند خاورمیانه را به تنش (آتش) بکشد!

دیگر خبرها

  • حدود ۳٫۵ میلیارد دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • نشریه آمریکایی: رشد صنایع دفاعی ایران نتیجه تحریم است
  • دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک
  • دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • بانک مرکزی اعلام کرد: تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • برای واردات کالا‌های اساسی و دارو ۶۳۶ میلیون دلار تامین شد
  • تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • ببینید | موشک‌های بالستیک ایران توانستند با عبور از سپر دفاعی اسرائیل را هدف قرار دهند!
  • تامین ۴.۳ میلیارد دلار ارز برای دارو و تجهیزات پزشکی در ۱۴۰۲
  • جای خالی بیمارستان‌های تامین اجتماعی در نوبت دهی الکترونیک