Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-24@02:12:34 GMT

کی روش و هشدار بزرگ به خامس

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۰۰۶۲

کی روش و هشدار بزرگ به خامس

کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی کلمبیا در مورد ترکیب خود در رقابت‌های کوپا آمه ریکا ۲۰۲۰ صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رقابت های کوپا آمه ریکا در تابستان سال بعد و به صورت مشترک در آرژانتین و کلمبیا برگزار خواهد شد و تیم ملی کلمبیا با هدایت کارلوس کی روش یکی از مدعیان قهرمانی در این رقابت ها خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این سرمربی پرتغالی در مصاحبه ای به بازیکنانی که زیاد مصدوم شده و در تیم های باشگاهی خود در ترکیب ثابت قرار نمی گیرند هشدار داد که در صورت ادامه این روند، کار دشواری برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم ملی کلمبیا خواهند داشت و به نظر می رسد منظور کارلوس کی روش بازیکنانی مانند خامس رودریگز، هافبک رئال مادرید بوده است.

کارلوس کی روش گفت: "ما به بازیکنان بزرگی برای موفقیت نیاز داریم و البته باید سوپرمن هم در اختیار داشته باشیم. بازیکنان باید در باشگاه های خود در اروپا در ترکیب اصلی قرار بگیرند و با آمادگی در اردوی تیم ملی کلمبیا شرکت کنند که این کار ساده ای نیست، اما ما برای موفقیت در کوپا آمه ریکا به چنین بازیکنانی نیاز داریم.

از زمان ورود من به رختکن تیم ملی کلمبیا در ماه مارچ، من در مورد این موضوع صحبت کرده ام. برخی بازیکنان خیلی در ترکیب تیم های خود قرار نمی گیرند و برخی نیز بارها مصدوم می شوند که این موضوع باعث نگرانی من شده است. حالا این بستگی به خود بازیکنان دارد و آنها باید تلاش کنند در ترکیب تیم های خود قرار گیرند، زیرا رقابت های کوپا آمریکا و انجام هشت بازی در 29 روز بسیار سخت است."

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فوتبال تیم ملی کلمبیا خامس رودریگز کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۰۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ در غزه، تحصن در کلمبیا

همشهری آنلاین: جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه کلاس‌های دانشگاه کلمبیا در نیویورک آمریکا را مجازی کرده است. مجازی شدن کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا به عنوان یکی از معتبرترین و معروف‌ترین دانشگاه‌های جهان پس از آن صورت گرفت که هفته گذشته حدود ۱۰۰ دانشجوی معترض به جنگ علیه غزه و حامی فلسطین بازداشت شدند و بازداشت این دانشجویان به گسترش اعتراضات و ادامه تحصن در این دانشگاه منجر شد، تا آن جا که مسئولان دانشگاه بخشی از کلاس‌های درس را مجازی کرده‌اند. سخنگوی کاخ سفید، دانشجویان معترض حامی فلسطین را به حمایت از جنبش مقاومت حماس متهم کرده و «اریک آدامز» شهردار دموکرات شهر نیویورک هم با انتشار پستی در شبکه اجتماعی «ایکس»، معترضان حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا را یهودی ستیزی توصیف کرده است.

گفته شده یکی از معترضان که در حملات پلیس بازداشت شد، «اسرا هیرسی» دختر «ایلهان عمر»، نماینده فلسطینی‌تبار دموکرات مجلس نمایندگان آمریکاست. از سوی دیگر براساس گزارش‌ها، معترضان ضدجنگ در دانشگاه کلمبیا شامل طیف‌های مختلف دانشجویان هستند و در میان آنان نیز برخی دانشجویان یهودی مخالف جنگ غزه دیده می‌شوند، تا آن جا که «سیمون زمرمن»، بازیگر زن یهودی تبار با حضور در میان معترضان ضد جنگ در دانشگاه کلمبیا اعلام کرد که جناح یهودی جنبش همبستگی با فلسطین در حال رشد است و دیدن آن‌ها بسیار امیدوار کننده است. تحصن دانشجویان در دانشگاه کلمبیا برای ششمین روز متوالی در حالی ادامه یافت که به نظر می‌رسد حتی خشونت و تهدید پلیس آمریکا علیه تحصن کنندگان برای پایان دادن به اعتراضات تا کنون بی اثر بوده است.

بیشتر بخوانید:

صحبت های عروس جوان در آمریکا درباره غزه معترضان اسرائیلی مقابل خانه نتانیاهو آتش به پا کردند

ادامه تحصن دانشجوی مخالف جنگ غزه در دانشگاه کلمبیا، به گسترش اعتراضات علیه جنگ حتی به فراتر از این دانشگاه منجر شده و فعالان ضد اسرائیل در دانشگاه ییل در ایالت کنتیکت نیز تظاهراتی در همبستگی با دانشجویان معترض برگزار کردند. شبکه فاکس نیوز گزارش داد فعالان معترض حامی فلسطین در دانشگاه ییل در اقدامی مشابه با دانشگاه کلمبیا، یک کمپ اعتراضی برای تحصن چند روزه را تشکیل دادند. گفته شده در دانشگاه ییل نیز حداقل ۴۵ دانشجوی معترض شرکت کننده در تحصن محوطه دانشگاه بازداشت شده‌اند. از طرف دیگر، بازداشت دانشجویان معترض دانشگاه کلمبیا با واکنش اعضای هیئت علمی این دانشگاه روبرو شده و بخشی از اساتید دانشگاه کلمبیا با برگزاری تظاهرات روبروی اتاق رئیس دانشگاه بازداشت دانشجویان معترض ضدجنگ را اقدامی غیرقانونی عنوان کردند.

دانشگاه‌های مختلف در آمریکا از حدود ۷ ماه پیش تا کنون و از زمان آغاز جنگ علیه غزه شاهد تظاهرات ضد اسرائیلی در حمایت از فلسطین بوده‌اند.

کد خبر 846763 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها اسرائیل کلمبیا کاخ سفید رژيم صهيونيستى فلسطین

دیگر خبرها

  • جنگ در غزه، تحصن در کلمبیا
  • پرتاب چاقو به سمت بازیکن در لیگ کلمبیا! / فیلم
  • تجمع بزرگ حمایت از فلسطین مقابل دانشگاه یِیل آمریکا
  • هشدار بزرگ لهستان درباره حمله نظامی روسیه به همسایگان/وضعیت وخیمی در انتظار اوکراین است
  • هشدار بزرگ لهستان درباره حمله نظامی روسیه به همسایگان
  • خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس
  • بازگشت سپاهان در انزلی؛ فرار بزرگ شهریار در رقابت آقای گلی
  • ترکیب رئال مادرید برابر بارسلونا؛ شک بزرگ آنجلوتی
  • ترکیب بارسلونا مقابل رئال مادرید؛ بازی بزرگ ژاوی برای اعاده حیثیت
  • کامران قاسمپور: خداحافظ رقیب بزرگ و فروتن من!