Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس نمی خواهد اجازه دهد که در فرایند خرید بازیکن خارجی، دلال ها برای این باشگاه تصمیم بگیرند.

طرفداری- باشگاه پرسپولیس می گوید، حتی اگر شده باشد قید بازیکن خارجی را می زنیم اما اصول را زیر پا نمی گذاریم.

حسین قدوسی در گفت‌وگو با تسنیم در مورد پروسه‌ای که باشگاه پرسپولیس برای جذب مهاجم خارجی در نظر گرفته است، اظهار داشت:

در پروسه جذب بازیکن خارجی افرادی به طمع افتاده و دست به تخریب می‌زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها برای افزایش قیمت و ورود به جذب بازیکن از راه‌های دیگر وارد عمل شده‌اند. باشگاه پرسپولیس به این افراد هشدار جدی می‌دهد که بازیکنان مدنظر خودش  را از راه اصولی، قانونی و حرفه‌ای پیش برده و تن به این نمی‌دهد که بازیکن از کانال دیگری وارد شود. حتی اگر لازم باشگاه باشگاه قید بازیکن را بزند، خواهد زد، اما اصول خود را زیر پا نگذاشته و از کانال دیگری بازیکن خارجی جذب نمی‌کند.

وی در این‌باره اضافه کرد:

تأکید می‌کنم که باشگاه از مجرایی وارد می‌شود که از همان روز اول بازیکن به باشگاه معرفی شد. افراد این هشدار را جدی گرفته و بدانند که ما نه اجازه افزایش قیمت‌ها را می‌دهیم و نه اجازه ایجاد برخی حواشی را که بخواهند مسیر انتقال را تغییر دهند. این افراد سخت مراقب رفتارهای خود باشند و بدانند که باشگاه تن به این مسائل نمی‌دهد. گزینه‌های خوب دیگری هم به باشگاه معرفی شده‌اند که برای جذب آنها هسچ مشکلی نداریم، اما برخی شیطنت‌ها که در حال انجام است را رصد کردیم و به آنها هشدار جدی می‌دهیم.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد:

باشگاه جلوی دلالیسم و واسطه‌گری‌های کثیف می‌ایستیم، حتی اگر لازم باشد قید جذب بازیکن را می‌زدیم، اما اجازه نمی‌دهیم مسیر جذب بازیکن تغییر یافته است یا قیمت آن افزایش پیدا کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۰۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا آمدن مهدی قایدی به پرسپولیس ممکن نیست؟

سرمربی پرسپولیس در برنامه این هفته فوتبال برتر به عنوان میهمان حضوری فاش کرد یکی از بازیکنانی که به او علاقه دارد، مهدی قایدی است.

در گزارش خبرورزشی آمده است: گفته‌های اوسمار در مورد مهدی قایدی این ذهنیت را پیش آورد که باشگاه پرسپولیس فصل آینده برای جذب این بازیکن وارد عمل خواهد شد. مهدی قایدی که هم اکنون در اتحاد کلبا بازی می‌کند، بازیکن تیم شباب الاهلی است و فصل آینده هر تیمی خواهان به‌خدمت‌گیری این بازیکن باشد، باید ۲ میلیون دلار به باشگاه اماراتی پرداخت کند.

باشگاه پرسپولیس، اما با وجود پرداخت دو میلیون دلار به باشگاه شباب الاهلی قادر به جذب مهدی قایدی نخواهد بود. به این خاطر که مهدی قایدی بار‌ها و بار‌ها در صفحه شخصی‌اش نوشت: در ایران فقط برای استقلال بازی می‌کند؛ بنابراین حضور مهدی قایدی در تیم پرسپولیس دور از ذهن است.

در ماه‌های اخیر بحث حضور مهدی قایدی در تیم پورتو هم مطرح شده بود، اما پرس و جوی ما از اطرافیان باشگاه پورتو منجر به این خبر شد که باشگاه پرتغالی برنامه‌ای برای جذب مهدی قایدی به جای مهدی طارمی ندارد.

tags # مهدی قایدی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • پیام فرمانده ارتش؛ به هر کجای اسرائیل لازم باشد موشک می‌زنیم | پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!
  • چرا آمدن مهدی قایدی به پرسپولیس ممکن نیست؟
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند