Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24 -معاون اول رئیس قوه قضائیه گفت: کشاورزان اصفهانی انتظارات طبیعی دارند که اول اجرای قانون، دوم عدم تبعیض و سوم عمل به وعده‌هاست.

 حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای شامگاه چهارشنبه در دیدار رئیس قوه قضائیه با نمایندگان تشکل‌های کشاورزی استان اصفهان پس از شنیدن سخنان نمایندگان کشاورزان اظهار داشت: باتمام وجودم دست یکایک شما را می‌بوسم و بر این بوسیدن افتخار می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اول قوه قضائیه افزود: استقلال کشور بدون توجه به کشاورزی و تولید کشاورزان کشور اگر غیر ممکن نباشد، بسیار سخت خواهد بود و عزت ملت با توجه به کشاورزی کامل می‌شود.

وی تصریح کرد: اگر رفت و آمدها برای دریوزگی مقابل غرب را به کشاورزان تخصیص داده بودیم، لازم نبود که اکنون دست‌مان را برای دریافت گندم و جو دراز کنیم و طبیعی است که در این شرایط آن‌ها هم به ما کج‌دهنی کنند.

وی افزود: این افراد انتظارات طبیعی دارند که اول اجرای قانون، دوم عدم تبعیض و سوم عمل به وعده‌هاست.

اژه‌ای تصریح کرد: به عنوان یک کشاورز زاده عرق شرم از پیشانی باید بریزم که نتوانستیم در گام اول در ابعاد مختلف به این موضوع توجه کنیم و امید است در گام دوم به این مسائل توجه شود.

معاون اول قوه قضائیه مطرح کرد: مسائلی که امروز مطرح شد بخشی مربوط به کل کشور است و برخی هم مربوط به استان اصفهان است و هرکدام یک بخش و مسائلی را دارند و به یک باره هم نمی‌توان به همه آن‌ها پاسخ‌ داد؛ پیشنهاد می‌کنم خودتان بررسی کنید و مسائل و مشکلات استان را دسته بندی و اولویت بندی کنید تا به ترتیب پیگیری شوید.

وی به رئیس قوه پیشنهاد داد: یک گروه برای بررسی مسائلی که به چند استان مجاور و اصفهان مربوط است، ابلاغ و مأموریت و همچنین اختیار دهید تا بتوانند مسائل قضایی مربوط به این چند استان را پیگییری و در جهت رفع آن‌ها قدم بردارد.

اژه‌ای ادامه داد: این افراد به عنوان کشاورزان زحمتکش افرادی هستند که پا و پول آمدن تا اینجا را داشتند ولی کشاورزانی هم هستند که پا و توان حضور به این جلسات را ندارند و باید هم بدانیم که همه مشکلات از طریق این قوه قابل پیگیری نیست و دولت هم باید کمک کند و ما هم می‌توانیم برای پیگیری این مسائل کمک کنیم.

فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: غلامحسین محسنی اژه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۰۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه شورای ششم به حل مسائل شهر با رویکردهای خلاقانه

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: ایجاد اداره کل خلاقیت و نوآوری در این دوره در شهرداری مشهد، بستری آماده در راستای بهره‌گیری از رویکردهای خلاقانه جهت حل مسائل شهری و توجه به نوآوری در توسعه شهری است.

فاطمه سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان رضوی، با بیان اینکه خلاقیت و نوآوری از ویژگی‌ها و قابلیت‌های انسان است که نقش مهمی در زندگی دارد، اظهار کرد: این ویژگی باعث پیشرفت انسان در تمام عرصه‌ها می‌شود و می‌تواند کیفیت زندگی را تعیین کند.

وی گفت: از این رو، خلاقیت و نوآوری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و کیفیت زندگی شهری نیز مرهون تلاش افراد نوآور و نگاه خلاقانه است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: ایجاد اداره کل خلاقیت و نوآوری در این دوره در شهرداری مشهد، بستری آماده در راستای بهره‌گیری از رویکردهای خلاقانه جهت حل مسائل شهری و توجه به نوآوری در توسعه شهری است.

سلیمی با بیان اینکه در سال «تولید با مشارکت مردم» و هم‌زمان با روزجهانی «خلاقیت و نوآوری و روز ملی کارآفرینی»، بزرگداشت هفته خلاقیت و نوآوری شهری در قالب برنامه رونمایی از محصولات نوآورانه شهری، معرفی شرکت‌های موفق و سایر دستاوردهای نوآورانه در شهر مقدس مشهد برگزار می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم با رشد خلاقیت بیش از پیش به حل مسائل و دستاوردهای نوآورانه در شهر امام مهربانی‌ها نائل شویم.

کد خبر 747812

دیگر خبرها

  • تقویت صنایع نظامی آمریکا به هزینه اوکراین
  • توجه شورای ششم به حل مسائل شهر با رویکردهای خلاقانه
  • جزئیات تخصیص ارز ۲۸۵۰۰ تومانی
  • جزئیات تخصیص ارز ۲۸۵۰۰ تومانی/ چقدر ارز پرداخت شد؟
  • توجه به نیروی انسانی رویکرد قوه قضائیه است
  • مدیران به مسائل شرعی و اخلاقی در دستگاه خود توجه داشته باشند
  • محسنی اژه‌ای: نباید از نظرها و سلیقه‌های مختلف هراسید
  • مقابله با سوداگران زمین با همکاری مردم میسر می‌شود
  • مسائل روز جامعه در تولید آثار هنری مورد توجه باشد
  • بازارچه میوه و تره بار ایلام زودتر احداث شود