Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@23:11:00 GMT

سه کشته در پی برخورد تیبا با تابلو تبلیغاتی

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۰۲۸۹

سه کشته در پی برخورد تیبا با تابلو تبلیغاتی

معاون مدیرعامل و رئیس جمعیت هلال‌احمر نیشابور گفت: براثر انحراف یک دستگاه خودرو تیبا و برخورد آن با تابلوی تبلیغاتی حاشیه جاده سه نفر کشته و دو نفر مصدوم شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛معاون مدیرعامل و رئیس جمعیت هلال‌احمر نیشابور گفت: براثر انحراف یک دستگاه خودرو تیبا و برخورد آن با تابلوی تبلیغاتی حاشیه جاده سه نفر کشته و دو نفر مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیل شاه‌بیکی عنوان کرد: در پی این حادثه که امروز در کیلومتر 50 جاده نیشابور - مشهد روی داد، به علت شدت حادثه بلافاصله پس از اعلام خودروی ویژه نجات هلال‌احمر از پایگاه امام رضا(ع) که در 5 کیلومتری محل حادثه قرار داشت اعزام و عملیات رهاسازی مصدومان و کشته شدگان انجام شد.   وی ادامه داد: با توجه به شدت حادثه که روبه‌روی روستای علی‎آباد به وقوع پیوسته بود، عملیات رهاسازی حدود 45 تا یک ساعت به طول انجامید.   شاه‌بیکی بیان کرد: کشته شدگان یک خانم میانسال، دو آقای 30 ساله و 65 ساله بودند که یکی از این افراد نیز راننده خودرو بوده است که در صحنه حادثه فوت کردند؛ در این حادثه همچنین دو نفر مصدوم شدند.   معاون مدیرعامل و رئیس جمعیت هلال‌احمر نیشابور افزود: این افراد از شهر قم بودند و این اتفاق ناگوار براساس آنچه اعلام شده، به دلیل خواب آلودگی راننده رخ داده است.   وی از رانندگان خواست؛ ضمن رعایت قوانین و مقررات در صورت احساس خستگی از ادامه رانندگی خودداری کنند.   در همین خصوص رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور نیز گفت: بعد از عملیات رهاسازی توسط هلال‌احمر جنازه‎ها و مصدومان به ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ که به محل اعزام شده بودند، تحویل داده شدند.   قاسم مشارموحد ادامه داد: مصدومان این حادثه پس از اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان ۲۲ بهمن نیشابور منتقل شدند.   وی اظهار کرد: حال یکی از مصدومان بسیار وخیم اعلام شده و به ای.سی .یو انتقال داده شده است.   انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۰۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر، مسعود مثنوی اظهار کرد: ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ خبری مبنی بر واژگونی یک‌دستگاه خودروی سواری پژو پارس در محور لردگان به دهدز دریافت شد.

وی افزود: به سرعت تیم امداد و نجات شهدای منج شعبه شهرستان لردگان به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه یک نفر در این حادثه جان خود را از دست داد، اضافه کرد: نیروهای امدادی پس از ایمن سازی صحنه حادثه فرد جان باخته را به مراجع مربوطه تحویل دادند و این عملیات در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه به پایان رسید.

کد خبر 747356

دیگر خبرها

  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • ۱۱ مصدوم در حادثه انحراف اتوبوس در محورمیمه به گلپایگان
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی ۱۰ کشته برجای گذاشت+ فیلم
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت