Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران با اشاره به افزایش نرخ بنزین گفت: تاکید مقام معظم رهبری بر عدم گرانی‌های ناشی از افزایش قیمت بنزین برای ما حجت است. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، انوشیروان محسنی بندپی عصر امروز در آئین افتتاح کارخانه البرز در شهرستان رباط کریم با تاکید بر تحقق منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و بکارگیری آن در راستای رونق تولید اظهار داشت: در بیانیه گام دوم اشاره شده است که اگر کشور دارای اقتصاد قوی و پویا باشد هرگز تحت سلطه هیچ قدرتی قرار نمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه در شرایط فعلی تثبیت اشتغال موجود باید اولویت اصلی برنامه‌ریزی مسئولان باشد تصریح کرد: در تابستان ۹۸ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نرخ بیکاری در استان تهران ۲.۲ درصد کاهش یافته است.

استاندار تهران سپس با بیان اینکه گسترش فروشگاه‌های زنجیره‌ای در شهرستان‌ها نقشی موثر در اقتصاد خانوار‌ها دارد افزود: فروشگاه‌های زنجیره‌ای می‌توانند با عرضه کالا‌های ارزان قیمت نقش مهمی در میزان رضایتمندی مردم داشته باشند.

محسنی بندپی همچنین با اشاره به ناآرامی‌های اخیر گفت: اقدام عده‌ای اغتشاشگر در غارت و به آتش کشاندن برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای هیچ‌گونه خللی در اراده مدیریت این فروشگاه‌ها در افتتاح شعبه‌های شهرستانی وارد نکرده است.

وی در پایان ضمن تاکید بر ثبات در بازار خاطرنشان کرد: حمایت مقام معظم رهبری از سیاست‌های اقتصادی دولت یک سرمایه بی بدیل برای دولت است  و تاکید ایشان بر عدم گرانی‌های ناشی از افزایش قیمت بنزین برای ما حجت است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بندپی محسنی بندپی استاندار تهران گرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۰۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلید گرانی بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار

تین نیوز

با گذشت نزدیک به یک سال از آخرین دور افزایش قیمت بلیت هواپیما، تعیین زمان و میزان تغییر بلیت، بار دیگر به تصمیم ستاد تنظیم بازار موکول شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، اردیبهشت ماه سال گذشته بود که به دنبال درخواست شرکت های هواپیمایی برای افزایش قیمت بلیت و در حالی که این شرکت ها درخواست افزایش ۱۰۰ درصدی قیمت را داشتند، با تصمیم ستاد تنظیم بازار، قیمت بلیت هواپیما برای پروازهای داخلی  به طور میانگین ۲۹ درصد افزایش یافت.

البته مناقشه درباره قیمت بلیت هواپیما به ماه های پیش از این تاریخ برمی گشت؛ زمانی که سازمان هواپیمایی از آذرماه از درخواست ایرلاین ها برای  تغییر بلیت با توجه به افزایش نرخ ارز  خبر داده بود و حتی در برهه ای هم ایرلاین ها با استناد به  آزادسازی نرخ بلیت در قانون پنجم توسعه،  قیمت ها را تغییر دادند؛ اما پس از آن اعلام شد که شرکت ها باید صبر کنند تا افزایش قیمت به تصویب ستاد تنظیم بازار برسد.

با گذشت نزدیک به یک سال از زمان آخرین تغییرات رسمی در قیمت بلیت هواپیما، این موضوع بار دیگر مطرح شده است و بار دیگر شرکت ها درخواست افزایش قیمت بلیت را دارند و در مواردی حتی به صورت غیررسمی هم افزایش نرخ بلیت از سوی برخی شرکت های هواپیمایی دیده می شود، با وجود این همچون سال گذشته، هرگونه تغییر قیمت بلیت به تصمیم ستاد تنظیم بازار موکول شده است.

در این خصوص محمد محمدی بخش - رئیس سازمان هواپیمایی کشوری - ۲۰ فروردین ماه درباره  تصمیم گیری برای تعیین قیمت جدید بلیت هواپیما  گفته بود: درباره قیمت بلیت رای دیوان عدالت اداری مبنای تصمیم گیری خواهد بود و منتظر تعیین تکلیف دیوان عدالت اداری هستیم و برای سال ١۴٠٣ قیمت ها تعیین شده که اگر تصویب شد اعلام خواهد شد.

البته پس از آن اخباری مبنی بر افزایش قیمت بلیت هواپیما در فاصله دو هفته ای و تا پایان فروردین منتشر شد، اما سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که این قید زمانی برای تغییر قیمت بلیت صحت ندارد و تصمیم گیری برای قیمت بلیت  منوط به جلسه ستاد تنظیم بازار است.

تغییر قیمت بلیت هواپیما منتظر تصمیم ستاد تنظیم بازار

در این خصوص احسان خاندوزی -وزیر اقتصاد- به تازگی درباره  قیمت بلیت هواپیما،  گفت که هنوز رای دیوان عدالت اداری درباره قیمت گذاری های بلیت هواپیما نهایی نشده و تا زمانی که ابلاغ شود همچنان ستاد تنظیم بازار تصمیم گیرنده اصلی در این زمینه است.

به گفته او، قیمت بلیت هواپیما در شورای عالی بررسی و به ستاد تنظیم بازار ارسال شده است و باید منتظر ماند تا ستاد تنظیم بازار در این زمینه تصمیم گیری کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • توئیت عضو دفتر رهبر انقلاب، درباره کشف حجاب از دیدگاه مقام معظم رهبری
  • میزان افزایش قیمت خودرو با شروع بهار؛ به طور میانگین چقدر گرانی داشتیم؟
  • کلید گرانی بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • عفو رهبری برای تعدادی از محکومان تعزیرات
  • ۶۰ درصد اعتبارات شهرستان تنگستان تخصیص یافت
  • دانشگاه آزاد قزوین حمایت قاطع خود را از این اقدام غرور آفرین سپاه اعلام می‌کند
  • تاکید یک مقام تبلیغی برتکریم مقام دختران استان تهران طی دهه کرامت
  • ماجرای تعریف رهبر انقلاب از همسرشان در حضور یک پزشک | هدیه ای که پس داده شد
  • توصیف رهبر انقلاب درباره همسرشان /رهبری گفتند این عبای گران را بدهم و به جایش ۳ عبا بگیرم ناراحت می‌شوی؟
  • واگذاری پرسپولیس واستقلال به بانک ها،خلاف قانون ومنویات رهبری است