Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین میثاقی که شب گذشته یکی از جنجالی‌ترین برنامه‌های فوتبالی خود را به صورت زنده با حضور محمدحسن میثاقی به روی آنتن صداوسیما برده بود، پس از آنکه مدیرعامل پرسپولس رسماً مدعی حضور برانکو در تیم ملی شد، آن را تایید کرد.

اخبار ورزشی- میثاقی که به نظر می‌رسید همچون انصاری‌فرد اطلاع دقیقی از چگونگی حضور برانکو در تیم ملی ایران داشت، این ماجرا را تایید کرد و اعلام داشت که او سرمربی قطعی تیم ملی پس از ویلموتس در روزهای آتی‌ خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: انصاری فرد برانکو تیم ملی تیم ملی ایران فدراسیون فوتبال محمدحسین میثاقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۰۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردن کمک به اسرائیل را تایید کرد

وزیر خارجه اردن تایید کرد که کشورش بامداد یکشنبه به رژیم اسرائیل کمک کرده است.

به گزارش فارس، بعد از اظهارات منتشرشده در رسانه‌های اردنی مبنی بر کمک این کشور به رژیم صهیونیستی در جریان پاسخ تنبیهی جمهوری اسلامی ایران، دیپلمات ارشد این کشور این مسئله را تایید کرد. «أیمن الصفدی» وزیر امور خارجه اردن شامگاه دوشنبه تایید کرد که کشورش در رهگیری تعدادی از پهپاد‌های پرتاب‌شده توسط ایران علیه رژیم صهیونیستی، به اشغالگران کمک کرده است.

الصفدی در مصاحبه با شبکه «سی‌ان‌ان» گفت: «هر چیزی که به آسمان ما وارد شود، حریم هوایی ما را نقض می‌کند، و معتقدیم خطری برای اردن محسوب می‌شود، ما هر کاری که در توانمان باشد برای پایان دادن به این تهدید انجام خواهیم داد و این همان کاری است که انجام دادیم». بر این اساس، وی درباره تنش بین رژیم صهیونیستی و ایران اظهار داشت: «آنچه رخ داد نشانه‌ای از بدتر شدن وضعیت خطرناک بود مگر اینکه با عامل این همه تنش که تجاوز اسرائیل به غزه و ادامه فقدان افق سیاسی است، مقابله کنیم».

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» به نقل از این مصاحبه، رئیس دستگاه دیپلماسی اردن اضافه کرد: «اولویت ما حفاظت از اردن و شهروندان اردنی است و هر کاری که می‌توانیم در برابر تشدید تنشی که برای همه مضر است، انجام می‌دهیم».

دیگر خبرها

  • رکورد ابدی مصطفی پاشا در تراکتور!
  • کنایه‌های تندوتیز هاشمی‌نسب به محمدحسین میثاقی
  • اختصاصی: پایان مذاکرات تراکتور و سرمربی مشهور!
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • خبر عجیب در مورد سرپرست استقلال که تایید نشد
  • محمدحسین کنعانی‌زادگان عزادار شد
  • محمدحسین کنعانی زادگان عزادار شد
  • اردن کمک به اسرائیل را تایید کرد
  • ادعای عجیب محمدحسین میثاقی روی آنتن زنده!