Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@23:13:41 GMT

پایان بازسازی ۳۲۰۰ واحد مسکونی سیل‌زده در لرستان

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۰۷۸۳

پایان بازسازی ۳۲۰۰ واحد مسکونی سیل‌زده در لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله مهدیان روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده شهرستان پلدختر در جمع خبرنگاران، از پیشتازی لرستان در بازسازی مناطق سیل زده کشور خبر داد و اظهار داشت: روند بازسازی قریب به ۱۲ هزار و ۹۰۰ واحد مسکونی تخریب شده در جریان سیل امسال در لرستان با شتاب خوبی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این تعداد کار بازسازی سه هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی به پایان رسیده و مابقی در مراحل مختلف ساخت هستند.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: اسکلت بیش از ۸ هزار و ۸۰۰ واحد انجام شده و سقف و دیوارهای بالغ بر هفت هزار واحد مسکونی در حال اجرا است.

مهدیان افزود: بر اساس برنامه زمان بندی اعلام شده، کار بازسازی واحدهای مسکونی تخریب شده تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه استان لرستان دارای بیشترین تعداد واحدهای مسکونی خسارت‌دیده از سیل است، یادآورشد: لرستان در بازسازی مناطق سیل زده پیشرو و جلوتر از سایر استان‌های سیل‌زده کشور است.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه عملیات اجرای دیواره‌سازی رودخانه شهر پل‌دختر و ۲ روستای چم‌مهر و بازدید توسط بنیادمسکن انقلاب اسلامی در حال انجام است، گفت: دیواره ساحلی رودخانه شهر پلدختر باپیشرفت ۶۰ درصدی درحال اجرا بوده و تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.

کد خبر 4789226

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پلدختر سیلاب بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان بسیج هفته بسیج مجلس شورای اسلامی قزوین بیرجند خطبه های نماز جمعه شهرکرد راهپیمایی ویروس آنفلوانزا مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۰۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛فرماندار شهرستان اردل گفت: همچنین کلنگ عملیات اجرایی طرح هادی روستای آلیکوه به زمین زده و یک واحد مسکونی روستایی به نمایندگی از همه متقاضیان ۲۰۰ واحد مسکونی افتتاح شد.
شکوهی افزود: برای احداث هر ساختمان ۱۶۰ مترمربع زمین اختصاص داده شده است و متقاضیان این طرح‌ها تأیید نهایی دارند.
وی گفت: هم‌اکنون روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر اردل همزمان در پنج مکان مسکونی در حال اجرا است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • توضیحات وزارت راه و شهرسازی درباره یک گزارش
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر