Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد در این مراسم گفت: ارتقای سطح دانش مهندسین درحوزه سیستم های اعلام و اطفای حریق از مهمترین رویکردهای برگزاری این همایش است.
امیر عزیزی افزود: در این همایش آخرین دستورالعمل‌ها و فناوری در زمینه‌های مدل‌سازی حریق، مصالح و موارد پوششی مقاوم در برابر حریق و مباحث مرتبط ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در این همایش جمعی از کارشناسان و مهندسین حوزه نظام مهندسی ساختمان و مدیران عامل سازمان های آتش نشانی کلانشهرهای کشور و کارکنان آتش نشانی مشهد حضور دارند.
وی گفت: همچنین در کنار این همایش نمایشگاه تخصصی دستاوردهای حوزه ایمنی و آتش نشانی با مشارکت گسترده فعالان و شرکت‌های معتبر درحوزه ایمنی و آتش نشانی برپا شده‌ است.
دومین همایش منطقه‌ای حفاظت ساختمان در برابر حریق  با مشارکت شهرداری مشهد، آتش نشانی مشهد، سازمان نظام مهندسی ساختمان، مرکز تحقیقات وزارت راه و شهرسازی، دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرداری های خراسان رضوی و نمایشگاه بین المللی مشهد تا پانزدهم آذر ماه جاری برپاست.

برچسب‌ها آتش‌نشانی شهرداری مشهد اطفای حریق ایمنی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی شهرداری مشهد اطفای حریق ایمنی آتش نشانی شهرداری مشهد اطفای حریق ایمنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۰۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشیار دوم وحید شادی در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۲:۴۴ دقیقه بامداد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه، حریق در یک انبار لوازم استوک خودرو به مرکز فرماندهی اعلام شد و بلافاصله ۱۶ آتش نشان به همراه ۶ خودروی اطفاء حریق از ایستگاه‌های ۱۴، ۳۵ و ۵۳  به محل حادثه واقع در توس ۷۵ اعزام شدند. 

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد افزود: همکاران پس از حضور در محل بلافاصله عملیات اطفا را آغاز و حریق را کنترل کردند. 

وی با بیان اینکه این حادثه خوشبختانه مصدومی نداشته است، ساعت پایان این عملیات را ۳:۱۹ دقیقه بامداد اعلام کرد و اظهار نظر در خصوص علت دقیق حادثه را منوط به بررسی‌های کارشناسی دانست. 

دیگر خبرها

  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی 
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره شهادت یک آتش‌نشان
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد