Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پدیده پینگ‌پنگ ایران در خصوص حضورش در رده نخست رده سنی زیر ۲۱ سال جهان توضیحاتی را ارائه داد. تاریخ انتشار: 00:01 - 14 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۳۸۷۶

امیرحسین هدایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص صعودش به رنک نخست در رده سنی زیر ۲۱ سال جهان در رشته تنیس روی میز اظهار داشت: خیلی خوشحالم چون این اتفاق برای اولین بار در تنیس روی میز ایران افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید هیچ کسی باورش نمی‌شد من به رنک اول برسم اما با پشتکار و ارده‌ای که از خودم نشان دادم، توانستم به آن هدفی که از قبل برای خودم ترسیم کرده بودم، برسم. از کودکی خیلی بلندپرواز بودم و سعی دارم به این مسیر همچنان با قدرت ادامه دهم.

وی ادامه داد: من در رده سنی بزرگسالان هم در جایگاه ۱۵۵ جهان هستم که جایگاه خوبی برای من محسوب می‌شود. البته به این جایگاه قانع نیستم و تلاش می‌کنم با کسب نتایج خوب در مسابقات مختلف جزو ۵۰ نفر اول جهان باشم.

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران با اشاره به شانس بالای ایران برای کسب سهمیه المپیک در بخش تیمی گفت: به نظرم کار راحتی پیش‌روی ما نیست چون تیم‌ها با تمام قوا در مسابقات حضور پیدا می‌کنند تا کار سهمیه را یکسره کنند. امیدوارم بهترین اتفاقات در آنجا برای ما رقم بخورد. البته نباید فراموش کرد قرعه مناسب هم یکی از عواملی است که کمک زیادی به ما خواهد کرد تا المپیکی شویم. خوشبختانه ترکیب خوبی داریم و باید دید در مسابقات چه اتفاقی خواهد افتاد. البته اگر در پرتغال به سهمیه نرسیم، شانس زیادی داریم تا در مسابقات آسیای میانه این اتفاق را عملی کنیم. شاید نوشاد و نیما عالمیان در این چند وقت اخیر فراز و نشیب زیادی داشته‌اند اما به هر حال بودن آنها در مسابقات، یک پوئن مثبت برای تیم ملی به حساب خواهد آمد.

هدایی تصریح کرد: همان‌طوری که در رده سنی زیر ۲۱ رنک یک دنیا شدم تلاشم را چند برابر می‌کنم تا در مسابقات المپیک و جام جهانی هم صاحب مدال شوم. شاید این اتفاق اغراق به نظر برسد، اما شک ندارم روزی می‌توانم پرچم کشورم را در مسابقات برون مرزی به اهتزاز در بیاورم.    وی در پایان خاطرنشان کرد: هر ورزشکاری که به جایگاهی می‌رسد قطعا افرادی به او کمک کرده‌اند تا به این درجه از موفقیت برسد. در ابتدا پدر و مادرم حامی من بودند و سپس حمید احسانی‌مهر که دلسوزانه مانند یک پدر از من حمایت می‌کند. اگر من امروز به این موفقیت رسیده‌ام خیلی عوامل در این امر دخیل بوده‌اند. حمایت‌های مسئولان فدراسیون تنیس روی میز هم واقعا راضی‌کننده است. ان‌شاءالله بتوانم مسیر هموار و پیشرفتی را که در آن قراردارم همچنان ادامه دهم. بیشتر بخوانید: توقف هدایی در مرحله یک چهارم نهایی تور جهانی اندونزی انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امیر حسین هدایی المپیک توکیو فدراسیون تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۰۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنیس آزاد بارسلون؛ حذف نادال از دور دوم، صعود رود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نتایج مسابقات به این شرح است: 

فابیان ماروشان از مجارستان ۱ - ۰ لوکا وان اش از فرانسه
روبرتو کاربائس بائنیا از اسپانیا ۲ - ۰ لورنزو موزتی از ایتالیا
استفانوس سیتسیپاس از یونان ۲ - ۰ سباستین اوفنر از اتریش
آلکس دِمینور از استرالیا ۲ - ۰ رافائل نادال از اسپانیا (ست‌ها: ۷ - ۵ و ۶ - ۱)

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


آرتور فیل از فرانسه ۲ - ۱ دانیل آلتمایر از آلمان
آلخاندرو داویدوویچ از اسپانیا - توماش ماکاچ از چک
دوشان لایوویچ از صربستان ۲ - ۰ اوگو اومبر از فرانسه
مارکو ترونگئیتی از آرژانتین ۲ - ۰ نیکولاس خاری از شیلی
جوردن تامپسون از استرالیا ۲ - ۱ خوآمه مونار از اسپانیا
کاسپر رود از نروژ (بخت ۳ قهرمانی) ۲ - ۰ آلکساندر مولر از فرانسه
روبرتو بائوتیستا آگوت از اسپانیا ۲ - ۱ آندره آ واواسوری از ایتالیا

پیش از این فاکوندو دیاس از آرژانتین، ماتئو آرنالدی از ایتالیا، کامرون نوروی از انگلیس، توماس مارتین اچه بری از آرژانتین و برندان ناکاشیما از آمریکا به دور سوم صعود کردند.

دیگر خبرها

  • رنکینگ توپ طلا: رقابت بین این دو نفر
  • رنکینگ توپ طلا: فرش قرمز برای بلینگام!
  • تنیس آزاد بارسلون؛ حذف نادال از دور دوم، صعود رود
  • تلاش الفتی برای کسب سهمیه المپیک/ ژیمناستیک شگفتی‌ساز می‌شود؟
  • نماینده فارس در اندیشه صدرنشینی لیگ برتر هندبال کشور
  • ال‌ نینو رو به پایان است؟
  • ظهور پدیده جدید در کشتی فرنگی و رقیب جدی مرد یخی
  • رقابت‌های تنیس روی میز المپیک در انتظار برادران عالمیان
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۸ فروردین
  • چطور می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، من هم گفتم «گروهبان قندلی» اشکالی دارد؟