Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال موناکو یک پیروزی ارزشمند به دست آورد. ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول فرانسه (لوشامپیونه) تیم موناکو در خانه تولوز به برتری 2 - یک رسید.

 میهمان توسط بن‌یدر در دقیقه 5 (از روی نقطه پنالتی) و  مارتینس در 84 به گل رسید و گل تولوز به وسیله سانوگو در دقیقه 40 (از روی نقطه پنالتی) زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موناکو با این پیروزی 21 امتیازی شد و به رده سیزدهم صعود کرد.

 در سایر بازی‌ها، دیژون و مون‌پولیه به تساوی 2-2 رسیدند، رن یک - صفر در خانه متز به برتری رسید و  سن‌اتین 4 -یک میهمانش، نیس را از سر راه برداشت.

جدول رده‌بندی لوشامپیونه

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لوشامپیونه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لوشامپیونه لوشامپیونه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۰۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژشت‌های خاص ملی‌پوشان پس از صعود مقتدرانه

به گزارش "ورزش‌سه"، شاگردان وحید شمسایی در دیدار اول با نتیجه 3 بر یک مقابل افغانستان به پیروزی دست پیدا کردند و در بازی دوم موفق شدند بحرین را با شکست 5 بر 3 بدرقه کنند. 

این دو پیروزی اما در شرایطی به دست آمد که انتقادهایی نسبت به عمکلرد تیم ملی در فاز دفاعی وجود داشت، اما در سومین بازی شاگردان شمسایی هم در فاز دفاعی و هم در فاز هجومی بی نقص کار کردند و با 4 گل کویت که برای صعود می‌جنگید را در هم کوبیدند.

این پیروزی در شرایطی که ژاپن به عنوان جدی‌ترین رقیب ایران در کسب قهرمانی از دور مسابقات کنار رفته، نشان از قدرت تیم شمسایی دارد که حالا گام در مرحله حذفی گذاشته و روز چهارشنبه باید به مصاف قرقیزستان برود.

دیگر خبرها

  • خانه ای با دکوراسیون ورزشی! (عکس)
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • ژشت‌های خاص ملی‌پوشان پس از صعود مقتدرانه
  • تیم لیگ برتری به دنبال جذب سامان قدوس
  • پاری‌سن ژرمن در یک‌قدمی قهرمانی لوشامپیونه
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲ اردیبهشت
  • ۳ امتیاز خارج از خانه پورتو با پاس گل طارمی
  • برتری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم با تعویض‌های طلایی ربیعی