Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم شارلوا با شکست خنت به مرحله بعدی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های بلژیک صعود کرد. ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بامداد امروز (پنجشنبه) در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی بلژیک تیم شارلوا از تیم خنت میزبانی کرد و با کسب پیروزی یک بر صفر جشن صعود گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برونو در دقیقه 84 گل صعودبخش تیم شارلوا را وارد دروازه خنت کرد.

کاوه رضایی و علی قلی‌زاده در این مسابقه در ترکیب اصلی تیم شارلوا بازی کردند. میلاد محمدی نیز یکی از یازده بازیکن تیم خنت در این نبرد بود.

یوپن در حضور عزت‌اللهی و ابراهیمی حذف شد

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT1 واژه های کاربردی مرتبط میلاد محمدی کاوه رضایی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلاد محمدی کاوه رضایی میلاد محمدی کاوه رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۱۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار برای صعود به یک چهارم حذفی تمرین کرد

به گزارش "ورزش سه"، هوادار پس از تساوی برابر پیکان یک روز ریکاوری و استراحت را در برنامه داشت و از روز یکشنبه تمرینات جدی این تیم برای جام حذفی آغاز شد.

مسعود شجاعی که در ابتدای راهش در هوادار موفق شد با پیروزی برابر استقلال خوزستان به مرحله یک هشتم جام حذفی صعود کند، باید در این مرحله به مصاف مس سونگون برود.

تمرین این تیم در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی با نشاط زیادی برگزار شد و بازیکنان باتجربه هوادار که در هفته‌های اخیر عملکرد سزاوارانه‌ای داشته‌اند انگیزه زیادی کنار جوان‌‌ترها داشتند.

هوادار که نتایج قابل قبولی در لیگ با شجاعی کسب کرده در فاصله ۶ امتیازی رتبه هشتم جدول و منطقه سقوط قرار دارد و حالا در پی رسیدن به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی است.

مسابقه هوادار روز هفتم فروردین در ورزشگاه پاس قوامین تهران برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • روزگار بحرانی یاران صیادمنش: 9 بازی 3 امتیاز
  • فانوسی در شب‌های تاریک؛ یوونتوس به فینال کوپا ایتالیا صعود کرد
  • صعود بیرانوند به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی اهداف پروازی
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود
  • صعود بدون مسابقه سپاهان در جام حذفی؟
  • هوادار برای صعود به یک چهارم حذفی تمرین کرد
  • جشن دسته جمعی برای بازگشت کاوه! (عکس)
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس استان بوشهر اختصاص یافت