Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری آسوشیتدپرس مدعی توقیف یک محموله از قطعات موشکی ایران در دریای عرب شد.

آسوشیتدپرس ادعا کرد: یک کشتی جنگی متعلق به ناوگان دریایی ایالات متحده محموله‌ای از قطعات موشکی با دقت بالا را که از ایران توسط یک کشتی کوچک به سمت یمن ارسال شده بود، توقیف کرد.

کد خبر 4789240.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی ایران ایالات متحده آمریکا ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی سوریه ایران فلسطین دونالد ترامپ ناتو روسیه ترکیه لبنان فرانسه افغانستان عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۱۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کاخ سفید به توقیف کشتی مرتبط با اسرائیل توسط ایران

کاخ سفید به توقیف کشتی MSC AIRES وابسته به رژیم صهیونیستی توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واکنش نشان داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «آدرین واتسون» سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید امروز شنبه گفت که واشنگتن فوری خواستار آزادی این کشتی و خدمه بین‌الملی آن است.

سخنگوی شورای امنیت کاخ سفید درحالیکه آمریکا هرگز حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به ساختمان سفارت ایران در دمشق را محکوم نکرده، مدعی شد که توقیف یک کشتی غیرنظامی که دست به اقدام تحریک آمیز نزده، نقض آشکار قوانین بین‌المللی است.

واتسون در حساب ایکس خود مدعی شد که خدمه این کشتی شامل تبعه‌هایی از هند، فیلیپین، پاکستان، روسیه و استونی بودند. 

وی اینطور مطرح کرد که این باید محکوم شود و آمریکا با شرکای خودایران را برای اقدام‌هایش پاسخگو می‌کند.

نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد

رزمندگان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز، شنبه، یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را در منطقه خلیج فارس توقیف کردند.

برخی منابع خبری مدعی شدند این کشتی باری که  «ام‌اس‌سی‌آریز» (MSC Aries) نام دارد، با پرچم پرتغال فعالیت می‌کند و مرتبط با شرکت «زودیاک مریتایم» مستقر در لندن است که مالک آن یک میلیاردر اسرائیلی به‌نام «ایال عوفر» است.

شرکت کشتیرانی زودیاک که در بانک‌های داده عمومی به‌عنوان مالک کامپو اسکوئر آمده، متعلق به ایال عوفر، میلیارد اسرائیلی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاخ سفید : ایران باید فورا کشتی توقیف شده را آزاد کند
  • درخواست کاخ سفید از ایرانی برای آزادی کشتی توقیف شده
  • کاخ سفید : ايران باید فورا کشتی توقیف شده را آزاد کند
  • واکنش کاخ سفید به توقیف کشتی مرتبط با اسرائیل توسط ایران
  • واکنش اسرائیل به توقیف کشتی در نزدیکی تنگه هرمز
  • جزئیات توقیف کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی در نزدیکی تنگه هرمز+ فیلم
  • کشتی مرتبط با تاجر صهیونیست در تنگه هرمز توقیف شد
  • جزئیات جدید درباره توقیف کشتی مرتبط با اسرائیل در نزدیکی تنگه هرمز
  • ایران کشتیِ میلیاردر اسراییلی را در نزدیکی بندر «الفجیره» امارات توقیف کرد
  • توقیف کشتی پرتغالی توسط سپاه؟