Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری آلمان "د.پ.آ"، این تیراندازی در پایگاه "پرل هاربر" در هاوایی رخ داده است. در پی تیراندازی، پایگاه نیروی دریایی پرل هاربر بسته شد.

این خبرگزاری به شمار دقیق کشته و زخمی‌ها و انگیزه عاملان تیراندازی اشاره‌ای نکرده است.

تیراندازی در آمریکا، امری رایج است. دو شهر «دیتون» در ایالت اوهایو و «ال پاسو» در ایالت تگزاس چندی پیش صحنه تیراندازی‌های مرگباری بود که بر اثر آن، در مجموع ۳۱ نفر کشته و دهها تن زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم آمریکا با شرکت در تجمعاتی به افزایش حملات مسلحانه در این کشور معترضند و خواستار اتخاذ تمهیدات بیشتر برای کنترل مالکیت سلاح هستند.

منتقدان و معترضان، «دونالد ترامپ» رییسجمهوری آمریکا را متهم می‌کنند که با لفاظی‌های نژادپرستانه اش، به خشونت‌های مسلحانه و تنش‌های نژادی و سیاسی در آمریکا دامن می‌زند.

برچسب‌ها امريكا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امريكا امريكا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۱۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوادث جاده‌ای ساوه در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: ۳۰۲ نفر از ابتدای طرح سلامت نوروزی در حوادث جاده‌ای در شهرستان‌های ساوه و زرندیه زخمی شدند و سه نفر نیز جان خود را از دست دادند.

صیدی افزود: ۲۰۶ فقره تصادف شهری و جاده‌ای از ابتدای طرح سلامت نوروزی (۲۴ اسفندماه جاری) تاکنون در شهرستان‌های ساوه و زرندیه رخ داده که ۶۶ مورد آن شهری و ۱۴۰ مورد نیز جاده‌ای است.
او گفت: در تصادفات مناطق شهری ۷۸ نفر مصدوم و یک نفر کشته شده و در حوادث ترافیکی جاده‌ای نیز تعداد زخمی‌ها ۲۲۴ نفر و تعداد کشته‌ها نیز ۲ نفر گزارش شده است.
صیدی گفت: ۲۲۲ نفر از زخمی‌ها جهت تداوم اقدامات درمانی به بیمارستان اعزام شده‌اند و بقیه در محل به صورت سرپایی مداوا شده اند.
وی یادآور شد: در طرح نوروزی ۲ هزار و ۱۴ مورد تماس با سامانه ۱۱۵ گرفته شده که ۵۶۸ مورد آن منجر به عملیات‌های امدادی در مناطق شهری و جاده‌ای شده است.
گفتنی ست مرکز فوریت‌های پزشکی و پیش بیمارستانی ساوه با ۲۱ پایگاه امدادی مشغول فعالیت است که هشت پایگاه در شهرستان زرندیه و بقیه در ساوه قرار دارد، از این تعداد، ۱۵ پایگاه جاده‌ای و ۶ مورد دیگر شهری است.
۱۴۷ کیلومتر آزادراه، ۳۰ کیلومتر بزرگراه، ۱۱۰ کیلومتر راه اصلی، ۱۱۰کیلومتر راه فرعی و ۶۶۸ کیلومتر راه روستایی در ساوه وجود داشته و این شهرستان در مسیر ترانزیتی شمال به جنوب و غرب به مرکز ایران قرار دارد.

دیگر خبرها

  • چاقوکشی در ایلینوی آمریکا با ۱۱ کشته و زخمی (فیلم)
  • شمار نظامیان کشته شده اعلام شده اسرائیل به 597 نفر رسید
  • چاقوکشی در ایلینوی آمریکا ۴ نفر کشته و ۷ تن زخمی به همراه داشت
  • چاقوکشی در ایلینوی آمریکا/ ۴ نفر کشته و ۷ تن زخمی شدند
  • ۹ کشته و زخمی بر اثر حادثه ترافیکی در ولایت فراه
  • یک کشته و چهار زخمی در محور شاهین شهر_علویجه
  • کشته شدن یک نظامی اسرائیلی دیگر در غزه/ شمار نظامیان کشته شده اسرائیل به 596 نفر رسید
  • حمله تروریستی دیگری در روسیه خنثی شد
  • حوادث جاده‌ای ساوه در ایام نوروز
  • یک کشته و ۵ زخمی در محور دیهوک- طبس