Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنگره ملی شهیده عصمت پورانوری و ۱۶۷۴ شهید زن استان خوزستان سه شنبه ۱۹ آذر ماه در حسینیه ثارالله دزفول برگزار می‌شود.

امیر قمرزاده مسئول فرهنگی هنری ناحیه مقاومت بسیج دزفول در گفتگو با خبرنگار فارس در دزفول، اظهار کرد: شهیده عصمت پورانوری از طرف سازمان بسیج مستضعفین و دفتر حفظ آثار به عنوان شهیده شاخص سال ۹۸ کشور انتخاب و معرفی شد؛ ساختار و معیارهای انتخاب شهدای شاخص با بررسی آثار و نقاط برجسته شخصیت شهدا با محوریت تأثیر در موضوعات اجتماعی و فرهنگی معین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قمرزاده بیان کرد: زندگینامه شهید عصمت پورانوری با نویسندگی آذرنگ جهت نوشتن تقریظی بر آن به مقام معظم رهبری تقدیم شده است.

وی افزود: عفاف و حجاب که در حال حاضر یکی از موضوعات اجتماعی جامعه ما می‌باشد، در مسیر زندگی شهیده پورانوری کاملا به چشم می‌خورد و این یکی از ویژگی‌های بارز جهت انتخاب وی به عنوان شهیده شاخص سال کشور می باشد.

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه دزفول ادامه داد: هدف از برگزاری کنگره ملی شهیده عصمت پورانوری نشر و انتقال پیام در زمینه عفاف و حجاب در نسل‌های بعدی است که سخنران این کنگره سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور خواهد بود.

وی گفت: همچنین از خانم فاطمه عبادی نفر اول مسابقه عصر جدید دعوت شده تا با هنر شیشه و شن زندگی شهیده عصمت پورانوری را به تصویر کشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید عصمت خوزستان زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۱۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضریب اشغال تخت در بیمارستان تامین اجتماعی دزفول افزایش یافت

هدایت‌الله عبدی‌زاده مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: بیمارستان تامین اجتماعی دزفول سه سال پیش افتتاح شد که شامل سی سی یو، رادیولوژی، برخی تخصص‌ها و اتاق عمل است.

وی گفت: ضریب اشغال تخت بیمارستان تامین اجتماعی دزفول حدود چهار درصد بود که با برنامه ریزی‌های انجام شده اکنون ضریب اشغال تخت به ۷۰ درصد رسیده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان با بیان اینکه دستگاه‌های تخصصی و کلیدی اتاق عمل این بیمارستان خریداری شده و به زودی نصب خواهند شد ادامه داد: سیستم خنک‌کننده یا چیلر‌های بیمارستان تامین اجتماعی دزفول نیازمند نگهداری است که از مدار خارج شده بودند؛ اکنون با حضور هفت کارشناس مشکل در دست بررسی است.

عبدی‌زاده تصریح کرد: ۲ سیستم خنک کننده این بیمارستان راه‌اندازی و مشکل ۲ سیستم دیگر در حال حل شدن است.

وی بیان کرد: سیستم جایگزین برای خنک‌کننده این بیمارستان نیز تعریف و اعلام هزینه شده تا چنانچه سیستم‌ها به هر دلیلی دچار مشکل شدند کولر‌های اسپیلت جایگزین شوند.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: استان خوزستان یک استان پهناور است و حوزه فعالیت گسترده‌ای دارد به گونه‌ای که بعد از تهران دومین استان کشور از نظر پوشش جمعیتی و تعداد واحد‌ها است.

بیمارستان ۹۶ تختخوابی تامین اجتماعی دزفول در پنج طبقه در زمینی به مساحت پنج هکتار و زیربنای ۱۷ هزار و ۷۰۰ مترمربع دارای بخش‌های درمان و بستری است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل در پی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل درپی اختلاف خانوادگی
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • مشخص شدن دلیل کیفیت پایین نان خوزستان
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • ضریب اشغال تخت در بیمارستان تامین اجتماعی دزفول افزایش یافت
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد
  • معرفی شهید الیاس ارجمند بعنوان شهید شاخص بسیج عشایری کشور
  • برپایی اردوی یک روزه بسیجیان خوی با عنوان طرح صالحین + تصاویر