Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@00:26:31 GMT

قدردانی دبیر هفته کتاب از تلویزیون

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۱۵۸۷

قدردانی دبیر هفته کتاب از تلویزیون

دبیر هفته کتاب در نامه ای به معاون سیما از همکاری صمیمانه رسانه ملی در هفته کتاب قدردانی کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، نیکنام حسینی پور دبیر هفته کتاب در نامه ای خطاب به دکتر مرتضی میرباقری معاون سیما از همکاری صمیمانه رسانه ملی با ستاد برگزاری بیست و هفتمین دوره هفته کتاب قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این نامه آمده است: همکاری صمیمانه جنابعالی با ستاد برگزاری بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، نشان از دغدغه های فرهنگی رسانه ملی دارد که امیدوارم با تدوام این همکاری ها شاهد تحقق اهداف عالیه جمهوری اسلامی ایران در حوزه کتاب باشیم. قدردان زحمات و تلاش های ماندگار جنابعالی و همکاران محترمتان برای رونق افزایی به برنامه های هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران هستیم.

گفتنی است هفته کتاب و کتابخوانی با شعار «حال خوش خواندن» از 23 آبان تا 30 آبان در سراسر کشور برگزار شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هفته کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۱۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای 5 سند همکاری با حضور روسای جمهور ایران و سریلانکا

به گزارش جماران؛ مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا در حضور سید ابراهیم رئیسی و رانیل ویکرماسینگه روسای جمهور دو کشور، ۵ سند همکاری در حوزه‌های «همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان»، «همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور»، «همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا»، «همکاری‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا» و «همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا» امضا کردند.

دیگر خبرها

  • امضای 5 سند همکاری با حضور روسای جمهور ایران و سریلانکا
  • امضای ۵ سند همکاری بین ایران و سریلانکا
  • ۵ سند همکاری میان مقام‌های ایران و سریلانکا امضا شد
  • امضای ۵ سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد / امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است /از زحمات جامعه کارگری صمیمانه متشکرم
  • انتصاب دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه منصوب شد
  • رئیس رسانه ملی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر هویت است
  • رئیسی: تقویت همکاری‌های ایران و پاکستان در حل مشکلات منطقه موثر است/قدردانی شریف از رئیسی
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد