Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس تیم فوتبال تاتنهام در زمین منچستریونایتد ۲ بر یک شکست خورد تا اولین شکست ژوزه مورینیو در سمت جدیدش در خانه باشگاه سابق او رقم بخورد.

پس از اینکه راشفورد در دقیقه شش میزبان را پیش انداخت، آلی در دقیقه ۳۹ بازی را به تساوی کشاند و دو تیم با نتیجه تساوی یک - یک به رختکن رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم تاتنهام تیم برتر بود، اما منچستریونایتد باز هم توسط راشفورد در دقیقه ۴۹ (از روی نقطه پنالتی) به گل رسید و با دفاع از اندوخته‌اش پیروز شد. منچستریونایتد با این پیروزی ۲۱ امتیازی شد و بالاتر از تاتنهام ۲۰ امتیازی در رده ششم جدول قرار گرفت.

در دیگر بازی مهم چهارشنبه شب، چلسی در خانه ۲ بر یک استون‌ویلا را برد و پس از چند نتیجه ضعیف با پیروزی آشتی کرد. آبراهام پس از بازگشت از مصدومیت در دقیقه ۲۴ گل زد و مانت در دقیقه ۴۹ دیگر گل تیم لمپارد را به ثمر رساند. تنها گل استون‌ویلا نیز به وسیله ترزگه در دقیقه ۴۱ زده شد.

این نتایج در حالی رقم خورد که لسترسیتی با برتری ۲ بر صفر خانگی مقابل واتفورد به رده دوم جدول بازگشت، ساوتهمپتون ۲ بر یک نوریچ را شکست داد و ولورهمپتون ۲ بر صفر از سد وستهام گذشت.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس تاتنهام منچستریونایتد ژوزه مورینیو اولدترافورد چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۱۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اونای امری، سرمربی یا شغل «همه‌کاره» در استون ویلا؟

اونای امری در استون ویلا قدرت بسیار بالایی دارد، موضوعی که کار او به بایرن مونیخ را مشکل می‌کند. 

طرفداری | پروژه اونای امری در استون ویلا توجه بایرن مونیخ را به خود جلب کرده است.

به گزارش بیلد؛ بایرن مونیخ به اونای امری علاقه‌مند است اما مطابق یافته‌ها در انگلیس، انتقال سرمربی اسپانیایی به آلیانتس آرنا دشوار خواهد بود. امری تا سال 2027 قرارداد دارد و بین او و مالکان باشگاه شهر بیرمنگام رابطه فوق‌العاده‌ای برقرار است. او با تصمیم شخصی خودش هموطنانش را به باشگاه انگلیسی اضافه کرده است. در کنار کادرفنی، مونچی و دامیان ویداگانی در تیم مدیریتی مشغول به کار هستند. امری کنترل کاملی بر تیم دارد و تقریبا تمام خواسته‌هایش برآورده می‌شود، چیزی که در بایرن مونیخ اینطور نخواهد بود. استون ویلا حتی با رئال یونیون، باشگاه دسته سوم اسپانیا که خود امری مالک آن است، شراکت دارد. با وجود شرایط ایده‌آل در استون ویلا، باید دید آیا پیشنهاد بایرن مونیخ برای او جذابیت خواهد داشت یا خیر.

اونای امری ساعاتی پیش پیرامون علاقه بایرن مونیخ گفت:

قطعا و 100% روی استون ویلا متمرکز هستم. 

استون ویلا که در رتبه چهارم لیگ برتر قرار دارد، هفته گذشته به نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا صعود کرد

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • پای صحبت‌های ژوزه مورینیو: آن شادی در اولدترافورد زندگی من را تغییر داد
  • اونای امری، سرمربی یا شغل «همه‌کاره» در استون ویلا؟
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • پیام توماس توخل به منچستریونایتد: آماده بازگشت به لیگ برتر هستم
  • بازگشت سپاهان به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال با پیروزی مقابل ملوان
  • دل مورینیو برای لیگ برتر انگلیس شده است (عکس)
  • شکست 4-0 منچستریونایتد مقابل اورتون (لیگ برتر انگلیس - 21 آوریل، 2019) / فیلم