Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-03-28@19:12:53 GMT

اغتشاشگران در ماهشهر اهداف پلیدی در سر داشتند

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۱۷۹۷

خرداد؛ استاندار خوزستان با اشاره به نا آرامی‌های پس از اصلاح قیمت بنزین گفت: اغتشاشگران با حمله به اماکن مهم شهرستان ماهشهر از جمله شبکه توزیع برق و شرکت آرد اهداف پلیدی در سر داشتند.غلامرضا شریعتی چهارشنبه شب در جریان دیدار با خانواده شهید رضا صیادی در شوش گفت: تعدادی از اغتشاشگران از طریق اداره کل اطلاعات، قرارگاه امنیتی حضرت ابوالفضل (ع) و نیروی انتظامی دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه برخی افراد فریب خورده بودند که به آنها تذکر داده شد،  افزود: با طراحان، برنامه‌ریزان و اغتشاشگران مسلح که به نظم و امنیت ضربه زدند، برخورد جدی می‌شود زیرا قصد این افراد اعتراض نبود بلکه اغتشاش و ابجاد دلهره در دل مردم بود.
استاندار خوزستان اظهارداشت: همه افرادی که با جمهوری اسلامی دشمنی کردند و می‌کنند را از درون لانه‌هایشان بیرون می‌کشیم.
وی با اشاره به شهادت رضا صیادی درجریان اغتشاشات شهرستان ماهشهر افزود: اغتشاشگران حتی درهنگام نماز هم به نیروهای انتظامی و امنیتی تیراندازی کردند.
شریعتی وظیفه هر حکومتی را تامین امنیت دانست و گفت: ما به کسی حمله نکردیم و هیچ‌کس از نیروهای نظامی سپاه و انتظامی پیش‌قدم نبود.
وی افزود: اغتشاشگران خساراتی به اماکن استان خوزستان بویژه ماهشهر وارد کردند و به سیستم برق رسانی و شرکت آرد این شهرستان حمله کردند.
سردار سرتیپ حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، سردار حیدر عباس‌زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان، امام جمعه شوش وتعدادی ازمسوولان محلی این شهرستان در این دیدار حضور داشتند.
برچسب ها: اغتشاشگران ، ماهشهر

منبع: خرداد

کلیدواژه: اغتشاشگران ماهشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۱۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۴۲درصدی وقوع سرقت در خوی طی سال جدید

ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده انتظامی خوی گفت: سرقت ها در هفت روز اول سال جدید در شهرستان، ۴۲ درصد کاهش داشته اند.

سرهنگ کیومرث پاکدل در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان خوی در ۷ روز اول سال جدید در  این شهرستان شاهد کاهش ۴۲ درصدی وقوع و افزایش ۵۰ درصدی کشف سرقت هستیم.

وی افزود: در اجرای طرح نوروزی تعداد ۳۹۵ نفر معتاد و خرده فروش از سطح شهر جمع آوری، تعداد ۲ باند سارقین متلاشی، ۱۳۵ دستگاه خودروی شوتی و ۷ دستگاه موتور سیکلت که راکبین اقدام به مزاحمت و هنجارشکنی می‌کردند، توقیف شده است.

سرهنگ پاکدل تصریح کرد: در هفت روزه سال ۱۴۰۳ تصادفات فوتی در این شهرستان منفی بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مامور قلابی پلیس و همدستش دستگیر شدند
  • هفت نفر در تصادف جاده‌ای خوزستان جان باختند
  • واکنش رائفی‌پور به قتل حجت‌الاسلام اکرمی در ماهشهر
  • حمله با کلت کمری به مغازه دار شیرازی / یک نفر دستگیر شد
  • مسکو جاسوس ارشد اوکراین را در فهرست اهداف مشروع قرار داد
  • تلاش فراجا برای حل دغدغه مسکن کارکنان
  • گردشگاه‌های دریایی خوزستان میزبان بیش از ۱۵ هزار بازدید کننده
  • جزئیات حمله تروریستی به واحد گشت یگان تکاوری خاش
  • کاهش ۴۲درصدی وقوع سرقت در خوی طی سال جدید
  • گناه، پلیدی روح است و «اهل بیت» باید از این پلیدی دور باشند