Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@10:02:19 GMT

اعطای تسهیلات به پنج طرح اقتصادی و درآمدزای شهری

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۱۸۱۹

اعطای تسهیلات به پنج طرح اقتصادی و درآمدزای شهری

جانشین رئیس و معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از موافقت کارگروه ملی وام شهرداری‌ها با معرفی پنج طرح اقتصادی و درآمدزای شهرداری‌ها به بانک برای اعطای تسهیلات خبر داد.

به گزارش ایمنا، مسعود نصرتی از اعطای تسهیات به پنج طرح اقتصادی و درآمدزای شهری خبر داد و اظهار کرد: در سی و دومین جلسه کارگروه ملی وام شهرداری‌ها که با هدف ایجاد منابع درآمدی برای اجرای پروژه‌های شهرداری‌ها در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تشکیل شد، پیشنهادهای استان‌ها در خصوص اعطای تسهیلات به برخی پروژه‌های شهرداری‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اعضای کارگروه ملی وام شهرداری‌ها با معرفی پنج طرح اقتصادی و درآمدزای شهرداری‌های فردوس، ارسنجان، بستک، قهستان و قورچی باشی به بانک برای اعطای تسهیلات به ارزش ۷۷ میلیارد و ۵۵۴ میلیون ریال موافقت کرد.

جانشین رئیس و معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: لازم است کمیته‌های استانی وام مطابق شیوه‌نامه ابلاغی تسهیلات، نظارت مستمر و مداومی در خصوص چگونگی پیشرفت فیزیکی هر مرحله از طرح‌های تصویب شده به عمل آورند.

تصرتی تصریح کرد: عناوین پروژه‌های پنج طرح شهرداری مشمول پرداخت تسهیلات که به بانک معرفی شد، عبارتست از: طرح احداث استخر ذخیره آبهای سطحی از شهرداری‌های فردوس در استان خراسان جنوبی، طرح تکمیل مجتمع تجاری شهرآرا از شهرداری ارسنجان در استان فارس، طرح خرید ماشین آلات عمرانی از شهرداری بستک در استان هرمزگان، طرح خرید ماشین آلات عمرانی از شهرداری قهستان در استان خراسان جنوبی و طرح یک دستگاه کمپرسی از شهرداری قورچی باشی در استان مرکزی.

کد خبر 399595

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری شهرهاي ايران کلانشهر شهروند حقوق شهروندی مدیریت شهری پروژه هاي عمراني سازمان همیاری شهرداری ها تسهیلات بانکی خرید محصولات داخلی شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۱۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، امیر صفی‌خانی اظهار کرد: در اهواز از سال ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۰، کمتر از ۲۰۰ دستگاه تاکسی نوسازی شد، یکی از دلایل اصلی این مسئله، ارائه نشدن تسهیلات بانکی با سود کم به رانندگان تاکسی بود، با تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته طی ۱۸ ماه اخیر بیش از ۴۵۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به رانندگان تاکسی پرداخت شد.

وی افزود: پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به ۱۳۶ دستگاه تاکسی حاصل همکاری مشترک شهرداری با کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی خوزستان و اجرایی شدن تفاهم‌نامه شهرداری اهواز با بانک ملی است، بیست‌وپنجم اردیبهشت ۷۵ دستگاه تاکسی به تاکسی‌داران تحویل خواهد شد و ۶۱ دستگاه دیگر نیز تا پایان مرداد وارد ناوگان تاکسیرانی اهواز می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانی شهرداری اهواز تصریح کرد: از مجموع ۱۹۵۵ دستگاه تاکسی اهواز ۱۷۰۰ دستگاه فرسوده است که برای نوسازی مابقی تاکسی‌های فرسوده شهر اهواز، با توجه به مبلغ اعلام شده توسط شرکت ایران خودرو برای خرید خودروی تاکسی سورن پلاس (۴۸۶ میلیون تومان)، نیازمند تأمین حداقل ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه هستیم.

صفی‌خانی ادامه داد: صنایع زیادی در اهواز مستقر است و اگر هر صنعت تنها ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه کمک کند، به راحتی می‌توانیم در سال جاری تمام ناوگان تاکسیرانی اهواز را نوسازی کنیم.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت حمل‌ونقل عمومی و در راستای بهبود خدمات‌رسانی به شهروندان، ضرورت دارد صنایع در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی همکاری کنند تا نوسازی تاکسی‌ها انجام شود.

دیگر خبرها

  • شهرداری قزوین پاسخگوی مکاتبات شورا درباره جذب نیروی غیرقانونی باشد
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی
  • استفاده از الگوهای نوین مشارکتی در پروژه‌های شهری اصفهان
  • ۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد
  • واریزی‌های مالیاتی به حساب شهرداری‌ها برای عمران شهری هزینه شود
  • شهرداری کاشان ۱۲۰۰ میلیارد تومان پروژه فعال دارد