Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-29@06:22:17 GMT

حاصل عشق به پیامبر

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۱۸۷۶

حاصل عشق به پیامبر

در خبرها خواندیم که مجید مجیدی فیلمساز مطرح ایرانی از پیام عزیزی خالق و خواننده آلبوم موسیقی «محمد رسول‌الله» تمجید کرده و این کار را اثری ارزشمند در به تصویر کشیدن چهره واقعی اسلام دانسته است. آلبوم موسیقی «محمد رسول الله» همزمان با ایام ولادت حضرت رسول(ص) و هفته وحدت رونمایی شد. پیام عزیزی خواننده و آهنگساز‌

آلبوم موسیقی «محمد رسول الله» حاصل یک عشق است که 4 سال در به ثمر رساندن آن دوشادوش فردین لاهورپور تنظیم‌کننده اثر تلاش بی‌وقفه داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز خوشحالیم که توانستیم به احترام نام بزرگ حضرت محمد(ص) که همه کائنات به خاطر این نام خلق شده است، بر اساس توان و اندیشه‌مان در حد این نام بزرگ اثری تولید کنیم که بحمدالله به سرانجام رسیده. این آلبوم شامل ۱۴ قطعه برمحور موسیقی عرفانی است که به زبان‌های فارسی، عربی، کردی و ترکی قطعات آن را ساخته و خوانده‌ام و تصمیم داریم این آلبوم را به‌صورت بین‌المللی عرضه کنیم. در این آلبوم همچنین از اشعار شاعران بزرگی چون شیخ سید طاها نقشبندی. شیخ عبدالقادر گیلانی شیخ عبدالرحمان خالص، شیخ عبدالرحمان جامی، شیخ مولانا خالد نقشبندی، عاشق یونس و... استفاده شده است. زمینه کاری من موسیقی عرفانی است؛ جنسی از موسیقی که ریشه موسیقی ایرانی بوده است. موسیقی عرفانی در خانواده ما به‌صورت موروثی ریشه دوانده و شاید این ریشه به حدود سه قرن پیش برگردد. اجداد من در منطقه کرمانشاه و پاوه به خواننده‌های اشعارعرفانی معروف بودند و من نیز به لطف خدا و پیامبر اکرم(ص) و تلاش و همت پدرانم و اجدادم درسبک موسیقی عرفانی فعالیت خود را آغاز کردم. نخستین اثرم در این زمینه با همکاری محمدجلیل عندلیبی کاری بود به‌نام «با قدسیان» که سال 76 منتشر شد و بعد از آن با استاد مجتبی میرزاده قطعه «لبیک» را تولید کردیم که این توفیق را داشتم تا کلیپ تصویری‌اش در مسجد النبی ضبط شود. اثری که بارها از تلویزیون پخش شده و بعد از آن همکاری‌ام با خانواده کامکار شکل گرفت. نکته مهم در این مسیر این است که من به سفارش هیچ ارگانی کاری تولید نکرده‌ام و تا به امروزهمه آثارم کاملاً شخصی و از روی عشق و علاقه بوده است.
اتفاق خجسته‌ای بود که این کار مورد توجه دوست و استاد بزرگوارم مجید مجیدی قرار گرفت. خود او از عاشقان واقعی حضرت رسول اکرم(ص) است و این عشق در سال‌ها تلاش در ساخت فیلم «محمدرسول الله» کاملاً مشهود است. به قول او «وظیفه‌ تمامی هنرمندان و همه‌ کسانی که عاشقانه به اسلام نظر دارند، این است که آن چهره‌ رحمانی و رحمه‌للعالمینی پیامبر(ص) را به جهانیان نشان دهند». متأسفانه امروزه برخی می‌خواهند چهره واقعی اسلام را خدشه دار کنند و قطعاً موفق نخواهند بود.‌‌‌

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۱۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این حیوان عجیب تلف شده چیست؟

یک مسئول اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی در رابطه با عکس منتشر شده در فضای مجازی گفت: گونه تلف شده در شهرستان باخرز پلنگ نیست.

محمد عرفانی در گفتگو با ما اظهار کرد: فیلم منتشر شده در شبکه‌های مجازی مبنی بر تلف شدن یک قلاده گربه سان در یکی از روستا‌های شهرستان باخرز مربوط به تلف شدن یک گربه وحشی است.

معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی بیان کرد: در بررسی‌های انجام شده از محل تلف شدن این گونه جانوری، مشخص شد گونه تلف شده در فیلم منتشره، پلنگ نیست و به اشتباه اعلام شده است.

وی افزود: در همکاری با اداره کل دامپزشکی و بررسی لاشه روشن شد جسد برجای مانده که کاملاً هم پوسیده است، متعلق به یک قلاده گربه وحشی است.

عرفانی افزود: به دلیل پوسیدگی بالای لاشه گربه وحشی علت تلف شدن این گونه قابل تشخیص و تعیین نیست.

منبع: مهر

tags # حیوانات سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • آیا اسلام واقعاً دین آسانی است؟
  • پیامبر (ص) الگوی انسان قرآنی است + فیلم
  • نسخه الکترونیکی «آتش» منتشر شد/ این بارگوش می‌بیند و چشم می‌شنود
  • دو اثر جدید اسما الحسنی توسط گروه محمد رسول الله(ص) منتشر شد
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: نباید اجازه دهیم از بسیج یک وجهه ترسناک برای مردم درست کنند/ مسئولان و مدیران نظام اسلامی باید در طهارت نفس و در پاک‌دستی برای بقیه الگو باشند/ مراقبت از پاک‌دستی فقط با نظارت فیزیکی بسیج ادارات حاصل نمی‌شود؛ کارهای فرهنگی لازم است
  • گشوده شدن درب های آسمان در ماه رمضان
  • دو تفسیر از خلیفه‌اللهی انسان/ تفاوت رأفت و رحمت خداوند
  • این حیوان عجیب تلف شده چیست؟
  • رمضان را دریاب
  • ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد