Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور رئیس سازمان زندان‌ها، ساختمان جدید ستاد دیه استان اصفهان افتتاح شد.

به گزارش ایسنا،‌ جهانگیر در مراسم افتتاح این مرکز گفت: ستاد دیه یادگار اقدام ارزشمند شهید بزرگوار لاجوردی است و امروز بعد از گذشت سی سال از فعالیت این ستاد صلابت و سلامت این نهاد زبانزد است.

وی که در جمع تعدادی از خیرین استان اصفهان سخن می‌گفت افزود: کار شما خیرین اقدامی ارزشمند است که آثار مثبت آن تا همیشه در زندگی شما باقی خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان زندان ها اظهار کرد: در جامعه شناسی اصلی به عنوان تراکم بی کسی داریم که یک فرد در مشکلات خودش تنها و بی یاور است و این موضوع درباره برخی از زندانیان نیز صدق می کند که متاسفانه هیچ کسی را ندارند تا به داد آنها برسد و شما خیرین با اقدام انسانی خود به آنها یادآور می شوید که جامعه شما را فراموش نکرده است. توفیق این کار و خدمت به این بخش از جامعه نیز عنایت الهی است.

جهانگیر گفت: ستاد دیه یک ستاد مردمی است که هدف آن کاهش آسیب های زندان و کاهش جمعیت کیفری است.

رئیس سازمان زندان ها تصریح کرد: دقت و وسواسی که در این ستاد در مورد هزینه‌کرد کمک های خیرین وجود دارد نشان دهنده تعهد این مجموعه به خیرین است که یک ریال از پول های جمع آوری شده در جای دیگری هزینه نشود.

وی یادآور شد: مردم اصفهان و خیرین آن در اغلب حوزه ها پیشگام بوده اند و امیدوارم روزی برسد که با کمک شما خیرین عزیز هیچ زندانی نیازمندی در این استان و حتی در کل کشور وجود نداشته باشد.

در ابتدای این جلسه سیداسدالله جولایی مدیرعامل ستاد دیه کشور و همچنین گرجی زاده مدیرکل زندان های استان اصفهان گزارشی از فعالیت های ستاد دیه ارائه کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۱۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال ارفاق قانونی برای ۲۱ زندانی واجدشرایط در باوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، پس از حضور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان باوی در زندان مرکزی و دیدار با زندانیان، با بهره‌مندی ۲۱ نفر از مددجویان واجدشرایط از نهاد‌های ارفاقی موافقت شد.

مصطفی یوسفی با حضور در زندان مرکزی اهواز با ۳۵ نفر از محکومان گفتگو و ضمن بررسی درخواست و پرونده قضایی آنان، پنج نفر از مرخصی، دو نفر از امتیاز پایان حبس و شش نفر از آزادی مشروط بهره‌مند شدند.

همچنین در این رسیدگی، با اشتغال به کار دو نفر و استفاده از پابند الکترونیک شش نفر از محکومان موافقت شد.

یوسفی گفت: در خصوص درخواست سایر ملاقات شوندگان نیز دستورات مقتضی صادر شد.

دیگر خبرها

  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • اعمال ارفاق قانونی برای ۲۱ زندانی واجدشرایط در باوی
  • افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در شهر نشتیفان خواف
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • افزایش ۳۳ درصد استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان
  • رهایی یک بانوی لرستانی با همکاری ستاد دیه و خیران از زندان
  • شیخ اکبری، رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین رسانه ملی شد
  • شیخ اکبری رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین صدا و سیما شد
  • شیخ اکبری، مشاور رئیس سازمان و رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین رسانه ملی شد