Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهرخ پیری روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دور جدید تمرین‌های ملی‌پوشان بزرگسالان برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های بین‌المللی قطرکاپ از روز دوشنبه  /۱۸ آذر/ آغاز و به مدت ۱۰ روز در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: «میری» به همراه حافظ قشقایی، حسین سلطانی، کیانوش رستمی، محمد زارعی، صالح چراغی، سید ایوب موسوی و علی هاشمی وزنه‌برداران دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: «میری» یکی از وزنه‌برداران باسابقه و مجرب تیم ملی به شمار می‌رود که مقام‌های ارزشمندی برای ایران اسلامی کسب کرده‌است.

رییس هیات وزنه‌برداری آذربایجان‌غربی گفت: میری مهرماه امسال در مجموع حرکات یک‌ضرب و ۲ ضرب با کسب مدال نقره رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ تایلند بر سکوی نایب‌قهرمانی ایستاد.

پیری افزود: بنا به اعلام فدراسیون ششمین دوره مسابقه‌های بین‌المللی قطرکاپ یکی از مراحل گزینشی المپیک ۲۰۲۰ توکیو است که ۲۸ آذر تا سوم دی ماه در «دوحه» پایتخت قطر برگزار می شود.

«میری» متولد ۱۰ مرداد ۱۳۷۴ در شهر ارومیه است؛ وی اواخر سال گذشته مدال طلای مجموع یک‌ضرب و ۲ ضرب مسابقات قهرمانی بزرگسالان ایران و انتخابی تیم ملی را با ثبت رکورد ۳۴۷ کیلوگرم بر گردن آویخت و بار دیگر مورد توجه کادر فنی تیم ملی قرار گرفت.

این جوان ارومیه‌ای فروردین ماه امسال با کسب ۲ مدال نقره در حرکت ۲ ضرب و مجموع و یک نشان برنز در حرکت یک ضرب بر سکوی نایب قهرمانی مسابقات بزرگسالان ۲۰۱۹ آسیایی چین قرار گرفت.
وی اواخر شهریور سال ۱۳۹۶ با مهار ۳۶۱ کیلوگرم وزنه در مجموع یک و ۲ ضرب مقام سوم مسابقات وزنه‌برداری بین‌المللی ترکمنستان را به دست آورد.
این وزنه‌بردار ملی‌پوش آذر سال ۱۳۹۶ در رقابت گروه A دسته ۸۵ کیلوگرم در حرکت یک ضرب و ۲ ضرب با مجموع وزنه ۳۴۸ کیلوگرم در جایگاه هفتم جهان به میزبانی شهر «آناهیم ایالت کالیفرنیا آمریکا» قرار گرفت.
این وزنه‌بردار جوان ارومیه‌ای خرداد ماه ۱۳۹۴ در رقابت‌های وزنه‌برداری جوانان جهان در لهستان موفق به کسب مدال نقره یک ضرب، طلای ۲ ضرب و نقره مجموع هر ۲ حرکت شد و با ثبت رکورد ۳۳۲ کیلوگرم بر سکوی نایب قهرمانی دسته ۷۷ کیلوگرم جوانان جهان ایستاد.

برچسب‌ها تیم ملی ایران ارومیه فدراسیون وزنه برداری علی میری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران ارومیه فدراسیون وزنه برداری علی میری تیم ملی ایران ارومیه فدراسیون وزنه برداری علی میری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۱۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نخستین مرحله اردوی تیم ملی تراپ در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، دور جدید اردوی تیم ملی تراپ از امروز (چهارشنبه - ۸ فروردین) با دعوت از ۱۰ ورزشکار در تهران آغاز شد و تا ۲۲ فروردین ماه ادامه دارد.

نریمان نیکخو سرمربی تیم تراپ در این مرحله از اردو، محمد بیرانوند، بابک یگانه، محمدحسین پرورش‌نیا، امیرحسین آقازاده، امیر محمدیان، اهورا منصوری و شایان فرودی در بخش آقایان و مرضیه پرورش‌نیا، شیوا فرح‌پور و الهه مقصودی در بخش بانوان را به اردو دعوت کرده است.

کد خبر 6063432

دیگر خبرها

  • صحبت‌های داغ حسین رضازاده درباره بیماری، وضعیت اقتصادی مردم و حواله‌های خودرو
  • از خداحافظی دو ستاره ناب وزنه‌برداری تا رقابت با غول‌ها در پاریس
  • دختر وزنه‌بردار ایران به جام‌جهانی تایلند اعزام نمی‌شود
  • آغاز نخستین مرحله اردوی تیم ملی تراپ در سال ۱۴۰۳
  • اولین اردوی تیم ملی تراپ در سال نو آغاز شد
  • دعوت از ۲ سپاهانی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی آزاد از ۱۰ فروردین + اسامی دعوت‌شدگان
  • دعوت از ۹ تیرانداز به اردوی تیم ملی تپانچه
  • ۲ سپاهانی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید دعوت شدند
  • ۲ بازیکن بوشهری به اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان دعوت شدند