Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جمعی از کارشناسان دفاتر ستادی استانداری در قالب دو گروه بازرسی از فرمانداری شهرستان فارسان و بخشداری‌های مرکزی و باباحیدر بازرسی سرزده به عمل آوردند.

مهدی شهبازی سرپرست دفتر بازرسی استانداری چهارمحال و بختیاری در این بازدید‌ها گفت: در این بازرسی‌ها روند اجرای مواد ۹۱ و ۹۲ قانون خدمات کشوری شامل رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، هدف از انجام این بازرسی‌ها را اجرای بی کم کاست منشور حقوق شهروندی ابلاغی از سوی ریاست محترم جمهوری، در دستگاه‌های اجرایی دانست و افزود: باید تلاش کنیم مردم را با حقوق خود آشنا کنیم.

شهبازی بر ادامه بازرسی‌های سرزده از دستگاه‌های اجرایی تأکید و اضافه کرد: گزارش این بازرسی‌ها به استاندار ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری فرمانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۱۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از حقوق مصرف کننده با اجرای طرح کاسبان امین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،‌ در ادامه نظارت میدانی بازرسان بر عملکرد کاسبان امین، امروز فعالیت چند واحد صنفی بازرسی شد.

طرح کاسبان امین از سه ماه پیش در استان آغاز شده است و در مرحله نخست، ۱۵۰۰ نشان کاسب امین به کاسبان صنف‌های مختلف اهدا شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام راهسازی صومعه سرا مستلزم ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • حمایت از حقوق مصرف کننده با اجرای طرح کاسبان امین
  • امروز؛ آموزش غیر حضوری مدارس چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر
  • فرماندار مشهد: پیگیر کار مردم در میزهای خدمت باشید
  • برخی مدارس و دانشگاه‌ های استان بوشهر غیرحضوری شد
  • حرکت به سمت مردمی‌سازی اجرای برنامه‌های فرهنگی در شهر قم
  • بیشترین خسارت سیلاب در چهار شهرستان خراسان جنوبی گزارش شد
  • سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان ملارد معرفی شد
  • قیمت‌های جدید خرید مسکن در شهر تهران/ مسکن در این منطقه ۴۰ میلیون تومان! + جدول
  • واتس‌اپ سن استفاده را به 13 سال کاهش داد