Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری، باید محور برنامه‌ریزی‌های استان در تمامی زمینه‌ها شود.

علی‌رضا شهرستانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: نشست تخصصی ستاد هماهنگی و برنامه‌ریزی بیانیه گام دوم انقلاب با محوریت جوانان و امید به آینده روشن برگزار شد

وی هشت کارگروه تخصصی آن با محوریت جوانان، نخبگان و فرهیختگان اشاره کرد و افزود: کارگروه‌های علم‌پژوهی، معنویت و اخلاق، اقتصاد،عدالت و مبارزه با فساد، بصیرت سیاسی، سبک زندگی، جوانان و رسانه و ارتباطات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: بیانیه گام دوم نقشه راه آینده کشور و منشور عزت، سربلندی و امیدواری به آینده روشن است، که مقام معظم رهبری کلید اساسی قفل‌ها را همین امید و امیدواری می‌دانند.

وی با اشاره به اهمیت پرهیز از موازی‌کاری در این خصوص، افزود: برای جلوگیری از موازی‌کاری و عدم تداخل، برنامه‌های گام دوم صرفا از طریق این ستاد تبیین، ابلاغ و اجرایی می‌شود.

مسؤول ستاد هماهنگی و برنامه‌ریزی بیانیه گام دوم انقلاب در استان کرمانشاه با تاکید بر اهمیت مطالعه عمیق بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: در این راستا باید، تمامی اعضای ستاد موصوف، بیانیه را عمیقا مطالعه کرده و عنایت کنند که این ستاد صرفا در راستای تبیین و اجرایی کردن بیانیه گام دوم است و هیچگونه روند سیاسی و انتخاباتی ندارد.

شهرستانی با تاکید بر این موضوع که باید محور برنامه‌ریزی‌های استان در تمامی زمینه‌ها این بیانیه باشد، تصریح کرد: مقام معظم رهبری 40 سال گذشته را یک‌گام و 40 سال بعدی انقلاب اسلامی را گام دوم می‌دانند، لذا باید توجه کنیم، که خطاب معظم‌له، آحاد مردم و تمامی اقشار مختلف جامعه است.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: بیانیه کرمانشاه مقام معظم رهبری نماینده ولی فقیه بیانیه گام دوم شهرستانی فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۲۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی گردنه تته بعد از پنج ماه

سید شهرام کهریزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه گردنه تته بین شهرستان پاوه در استان کرمانشاه و شهرستان سروآباد استان کردستان قرار دارد، گفت : این گردنه محور ارتباطی شهرستان پاوه و شهر‌های نودشه و نوسود در استان کرمانشاه به شهرستان سروآباد و مریوان در استان کردستان است.

وی با بیان اینکه همه ساله به دلیل بارش سنگین برف این گردنه چندین ماه از سال پوشیده از برف بوده و مسدود می‌شود، افزود: با توجه به سخت گذر بودن این محور، امکان انجام عملیات برف روبی در آن وجود ندارد و معمولا بازگشایی آن به اوایل بهار سال آینده موکول می‌شود.

وی با بیان اینکه این گردنه امسال هم حدود پنج ماه مسدود بود، اظهار کرد: ارتفاع برف در این گردنه نزدیک به پنج متر بود که در برخی نقاط تا هشت متر هم می‌رسید.

وی از آغاز عملیات برف‌روبی این گردنه از ۱۴ فروردین امسال خبر داد که تا روز گذشته (پنجم اردیبهشت) بدون وقفه ادامه داشت و افزود: بالغ بر ۵۴۰ هزار مترمکعب برف در این محور برداشته شد.

کهریزی از طول ۲۱ کیلومتری گردنه تته یاد کرد که ۱۷ کیلومتر آن در حوزه جغرافیایی استان کرمانشاه و مابقی در استان کردستان قرار دارد و یادآور شد: اکنون با تلاش عوامل راهداری تمام مسیر ۲۱ کیلومتری این گردنه باز است و در بازگشایی قسمتی که در محدوده استان کردستان بود همکاری کردیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • بازگشایی گردنه تته بعد از پنج ماه
  • فیلم/ بازگشایی گردنه برفی محور کرمانشاه به کردستان
  • برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودرو‌های رسوبی
  • سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • ۸ پهپاد اوکراینی در آسمان روسیه منهدم شدند
  • ۳ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «ورونژ» روسیه سرنگون شدند
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • باکو: ارمنستان تعیین مرز با آذربایجان را آغاز کرد
  • دفاع جمهوری اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی مایه خرسندی برای تمامی منصفان عالم بود