Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@23:51:12 GMT

حضور ترامپ در یک فیلم ایرانی!

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۲۰۲۴

حضور ترامپ در یک فیلم ایرانی!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدجواد هاشمی کارگردان سینما درباره آخرین وضعیت ساخت فیلم سینمایی «شهر گربه ها» گفت: حدود ۱۵ روز است که فیلمبرداری فیلم سینمایی «شهر گربه ها» به پایان رسیده و ما در حال حاضر در حال تولید بخش ویژوآل افکت فیلم سینمایی «شهر گربه ها» هستیم.

یکی از شخصیت‌های اصلی این فیلم دونالد ترامپ است و حتی نام او در تیتراژ می‌آید یعنی در کنار آقای فرهاد آییش، علیرضا خمسه، امین زندگانی، الیکا عبدالرزاقی و یوسف صیادی نام دونالد ترامپ هم در تیتراژ نوشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قرار است دونالد ترامپ به طور طبیعی انیمیت شود و مثل بقیه بازیگران حرف بزند، بخندد و گریه کند و ... البته مشخص است که شمایل آن ۳D است. باید بگویم زمانی رسیدن مرز‌های رئالیته در وجوه ویژوآل افکت در سینمای ایران محال به نظر می‌رسید، اما حالا من به این بخش به قدری اعتماد دارم که در فیلمم یک شخصیت را حذف کرده ام و به جای آن نگاهم به یک محدوده خالی است و دونالد ترامپ را در این محدوده جایگزین بازیگران واقعی کرده ام. مطمئنم «شهر گربه ها» یک فیلم خوب و جزو کار‌های درخشان از نظر ویژوآل افکت می‌شود چرا که ما در این اثر یک شهر را بازسازی کرده ایم که شهر گربه‌ها نام دارد.

هاشمی در پایان گفت: ما در این فیلم تلاش کرده ایم که گریم، صحنه، لباس و آکسسوار‌های خوب داشته باشیم تا عصای دستمان باشد با این وجود مسلما انتظار من در بخش ویژوآل افکت از بخش‌های دیگر به مراتب بالاتر است، چون تماشاگر این بخش را زیاد در سینمای ایران ندیده است. این را هم بگویم که ما بالای هشت ساعت مشغول گریم بازیگران بوده ایم البته همیشه در آثار من یکی از حرف‌های اصلی را گریم می‌زند و مخاطب را جذب می‌کند چراکه برای مثال کودک تاکنون آدم‌های واقعی در شمایل گربه ندیده است به همین دلیل ما به گریم توجه می‌کنیم و این موضوع برای تماشاگر جذابیت ایجاد می‌کند. معتقدم «شهر گربه ها» هم در آمار فروش، رکورد فیلم‌های من را می‌زند و هم کار عجیب و غریب و استثنایی در زمینه ویژوآل افکت می‌شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترامپ سید جواد هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۲۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش IOC به حضور ژیمناست‌ ایرانی در المپیک پاریس

کمیته بین‌المللی المپیک تصویر مهدی الفتی، ژیمناست‌کار ایرانی که سهمیه المپیک پاریس را به دست است، در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مهدی الفتی، ژیمناست ایران، توانست سهمیه المپیک پاریس را به دست آورد. او با قرارگرفتن در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه المپیک، به بازی‌های پاریس راه پیدا کرد. الفتی اولین ژیمناست ایرانی است که در ۶۰ سال گذشته در این بازی‌ها شرکت می‌کند.

کمیته بین‌المللی المپیک با انتشار تصاویر ۱۲ ژیمناست‌کار راه‌یافته به المپیک پاریس در صفحه اجتماعی و رسمی خود نوشت: پس از پشت سر گذاشتن چهار راند از مسابقات گزینشی المپیک در نهایت ۱۲ مرد در اسباب مختلف سهمیه المپیک گرفتند.

یکی از تصاویر منتشرشده توسط IOC مربوط به مهدی الفتی است که در پرش خرک صاحب سهمیه المپیک شده است.

کمیته بین‌المللی المپیک همچنین صفحه اجتماعی مهدی الفتی را نیز تگ کرده است. 

الفتی با این سهمیه توانست تاریخ‌سازی کند.

ژیمناستیک در کنار رشته‌هایی چون دوومیدانی و شنا از اهمیت بالایی برای کمیته بین‌المللی المپیک برخوردار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور یک ایرانی در تیم ملی والیبال ژاپن!
  • واکنش سخنگوی دولت به افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‎ساز در سریلانکا
  • جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند(عکس)
  • ببینید | لحظاتی دیدنی از زاویه دید گربه از دنیا!
  • واکنش IOC به حضور ژیمناست‌ ایرانی در المپیک پاریس
  • عکس | حضور ورزشکار زن ایرانی با فرزند خردسالش در جام جهانی کره
  • حضور سفیر عربستان در مراسم اعزام اولین گروه زائران ایرانی به حج
  • تصاویر آغاز اعزام ایرانی‌ها به عمره پس از ۹ سال + فیلم
  • محمدامین حزباوی در آستانه فتح فوتبال قطر/ فصل درخشان مدافع ایرانی
  • مدت زمان حضور زائران عمره و تمتع/ تأمین ارز حجاج