Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: استانداری برای حل مسائل و مشکلات شهر مشهد در کنار مدیریت شهری است تا به نیازهای شهروندان مشهدی پاسخ داده شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، احمد یزدان‌پناه در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی پروژه‌های سطح شهر مشهد اظهارکرد: به دنبال جلسه مشترک با اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری و به منظور بررسی مشکلاتی موجود در برخی از نقاط شهری همچون قلعه وکیل‌آباد، مسیر فرمانیه، توس و بلوار شاهنامه، بازدید امروز در برنامه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حوزه عمرانی شهر، اقدامات خوبی انجام شده است، افزود: استانداری خراسان رضوی برای حل مسائل و مشکلات شهر مشهد در کنار مدیریت شهری است تا به نیازهای شهروندان مشهدی پاسخ داده شود.

یزدان‌پناه خاطرنشان کرد: در مقایسه شهر مشهد با سایر شهرهای کشور، جنب‌وجوش، فعالیت، پویایی و حیات در سطح این کلانشهر کاملا محسوس است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی با تقدیر از زحمات مدیریت شهری برای ساماندهی کشف‌رود و رفع معضل حاشیه‌نشینی و بافت‌های فرسوده افزود: با محوریت استاندار خراسان رضوی، همدلی و همراهی خوبی در مشهد شکل گرفته و در سایه همین رویکرد، تلاش خواهیم کرد در کنار شهرداری و شورا، خدمات مطلوبی به شهروندان ارائه شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان رضوی شاهنامه مشکلات مشهد معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۲۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار مشهد: سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود

به گزارش قدس خراسان، محمدرضا قلندرشریف در مراسم امضای تفاهم‌نامه تشکیل دفتر همکاری مشترک دانشگاه فردوسی و شهرداری مشهد اظهارکرد: یک لحظه غفلت در شهر باعث نارضایتی و بحران می‌شود، مثلا نشست یک خیابان در مشهد به سرعت رسانه‌ای می‌شود و همه پیگیر آن می‌شوند.

شهردار مشهد مقدس افزود: دانشگاه‌ها درگیر موضوعات شهری هستند و بهترین مکان برای اینکه علم به عمل برسد، مدیریت شهری است، چرا که ویترین خدمات دولت است. امروز شهرداری مشهد بیش از ۴۰۰ خدمت به مردم ارائه می‌کند و این گستردگی کار مقداری مدیریت شهری را به سمت تصمیم لحظه‌ای می‌برد و اگر از قبل برای بحران فکر شده باشد، تصمیم هم لحظه‌ای و هم علمی خواهد بود.

وی اضافه کرد: دانشگاه در این زمینه می‌توانند کمک کند و در کنار آن خلاقیت نیز از اهمیت زیادی برخوردار است، در این دوره مدیریت شهری دفتر خلاقیت در شهرداری تشکیل شد که کارهای خوبی نیز انجام شده است.

قلندرشریف افزود: ارتباط مناسب بین خلاقیت با بدنه شهرداری، ظرفیت خوبی برای همکاری دانشگاه و شهرداری به وجود آورده است و این همکاری تصمیم‌گیری برای مدیریت شهری را در موقعیت‌های مختلف آسان می‌کند.

شهردار مشهد مقدس با بیان اینکه تا امروز پژوهش‌های زیادی برای شهرداری انجام شده که عملیاتی نبوده است، گفت: اگر پایان‌نامه‌ها هدف‌دار باشند و در قالب موضوعات شناسایی شده تنظیم شوند، کار ما در شهرداری راحت‌تر خواهد شد.

وی تصریح کرد: سامانه شمس برای شناسایی موضوعات شهرداری در حال راه‌اندازی است و همه مسایل شناسایی شده در آن ثبت می‌شود و ما هم از ایده‌ها برای حل آنها استقبال می‌کنیم.

قلندرشریف خاطرنشان کرد: امروز مشهد به عنوان دبیرخانه خلاقیت کلان شهرها تعیین شده است و در حوزه هوشمندسازی و خلاقیت، مشهد پیشرو است و در ارزیابی صورت گرفته رتبه اول کشور و سوم غرب آسیا در هوشمندسازی را داریم.

شهردار مشهد مقدس با تاکید بر اینکه به دنبال این هستیم تا همه فرآیندهای خدمات شهری آنلاین شود، یادآور شد: در حال حاضر جمع‌آوری پسماند خشک، مجوزهای حمل خاک، آتش‌نشانی و ... هوشمند شده است و در آینده نزدیک هم پیش‌نویس پروانه ساختمانی در لحظه صادر خواهد شد.

وی تاکید کرد: اگر در این حوزه‌ها سریع پیش نرویم عقب می‌مانیم و این مستلزم این است که ارتباط میان شهرداری و دانشگاه شکل بگیرد و پایان‌نامه‌ها کاربردی باشد، اگر علم با تجربیات عملیاتی شهرداری ترکیب شود در آموزش دانشگاه هم تاثیرگذار است و آن را تقویت می‌کند.

قلندرشریف گفت: ٢٠ کار ویژه در مدیریت شهری استخراج شده و روی آن کار می‌شود، همکاری میان دانشگاه فردوسی و شهرداری مشهد را می‌توان از اینجا شروع کرد، با برقراری این همکاری دانشجویان می‌توانند تأثیرگذاری کارشان را ببینند و از طرف دیگر در شهرداری، هم هزینه‌ها کاهش پیدا می‌کند و هم کیفیت کار بالا می‌رود.

منبع: شهرآرا

دیگر خبرها

  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و ولایت هرات وارد مرحله جدید شد
  • آخرین خبرها از سیلاب زیرکوه/کنکوری ها با کمک ارتش به آزمون رسیدند
  • شهردار مشهد: سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند
  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت
  • الزامات و برنامه زمانبندی تشکیل مرکز ملی داده‌های زیارت بررسی شد
  • لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت