Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه بین‌الملل ــ مجید عنان‌پور، از قاریان ایرانی که اخیرا به حرم حضرت زینب(س) مشرف شده است، در این مکان مقدس آیاتی از قرآن کریم تلاوت کرد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از مؤسسه قرآنی «نورالهدی»، مجید عنان‌پور با حضور در حرم حضرت زینب(س) سوره کوثر را در کنار بارگاه مطهر بانوی کربلا تلاوت کرد که در ادامه می‌بینید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   وی همچنین در صحن این مکان زیارتی حضور یافت و به تلاوت قرآن پرداخت که فراز تصویری دو تلاوت او در این مکان در ادامه می‌آید: کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   انتهای پیام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا خبرگزاری قرآن تلاوت سوریه قاری ایرانی حرم زینبی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۲۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درس اخلاق طلاب مدرسه علمیه زینب کبری (س) ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، زینب قلی زاده امروز در جلسه   اخلاق مهدوی که در مدرسه علمیه زینب کبری(س) ارومیه برگزار شد، با اشاره به نقش اخلاق در زندگی انسان، اظهار داشت: یکی از اصول اخلاقی که باید به آن توجه کرد، احترام به دیگران است، هر فردی حق احترام دارد و انسان‌ها علی الخصوص شما طلاب باید با دیگران به احترام و شفقت رفتار کنید.

وی با بیان اینکه هر فرد با رعایت اصول اخلاقی، می‌تواند به ارتقای اجتماع و بهبود شرایط زندگی دیگران کمک کند، افزود: مطالعه کتاب معراج السعاده که شامل موضوعات دینی و اخلاقی اسلامی است و بر اساس آیات قرآن و احادیث اهل بیت و ائمه اطهار نوشته شده، برای طلاب لازم و ضروری است و با مطالعه این کتاب می‌توان به احادیث و مسائلی مانند تقوا، اخلاق، عبادت، مهربانی، آرامش روحی و سعادت دنیوی و اخروی، دست یافت.

مدیر مدرسه علمیه زینب کبری(س) ارومیه ادامه داد: کتاب معراج السعادة به منظور روشن‌کردن مسیر رسیدن به خدا و پیشرفت روحی و معنوی انسان نوشته شده و تبیین اهداف اسلامی و راهبردهای دینی برای رسیدن به سعادت و خوشبختی فردی و اجتماعی بخشی از محتوای این کتاب است.

وی خاطرنشان کرد: اخلاق به عنوان یک ارزش بنیادی و اساسی در زندگی انسان‌ها باید همیشه مورد توجه و تمرین قرار گیرد و با رعایت اصول اخلاقی، می‌توان یک زندگی معنوی و ارزشمند داشت و به خوشبختی و سعادت دست پیدا کرد.

دیگر خبرها

  • نذر کاشی برای توسعه حرم سید الشهدا (ع) در کاشان
  • کارگردانی که هرچه ساخت ماندگار شد + فیلم
  • درس اخلاق طلاب مدرسه علمیه زینب کبری (س) ارومیه
  • بزرگداشت کیومرث پوراحمد ؛ میراث این فیلمساز چه بود؟
  • کیومرث پوراحمد پرچمدار سینمای کودک بود
  • (ویدئو) تلاوت قاری نوجوان قرآن در تمرین پرسپولیس
  • ماجرای دعوت عربستان از قاری نوجوان ایرانی
  • ماجرای دعوت عربستان از قاری نوجوان ایرانی چه بود؟
  • فیلمسازی که می‌خواست ایرانی باشد
  • دریادار ایرانی: ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد