Web Analytics Made Easy - Statcounter

اله نظر شه‌بخش روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عمده اقلام صادراتی تعاونی‌های سیستان و بلوچستان خرما، عسل، محصولات لبنی، صیفی جات و نوشابه بوده است.
وی گفت: افغانستان، پاکستان و برخی کشورهای غرب و میانه آسیا مقصد این اقلام بوده است.
معاون امور تعاون اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان تعداد تعاونی‌های فعال در استان را ۲ هزار و ۲۹۹ شرکت تعاونی ذکر کرد و افزود: این شرکت‌های تعاونی زمینه اشتغال برای ۴۳ هزار و ۸۶۳ نفر را فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به برگزاری ۲۲ هزار و ۳۶۱ نفر ساعت آموزش برای تعاونگران سیستان و بلوچستان در هشت ماهه امسال خبر داد و گفت: این آموزش‌ها به منظور ارتقای سطح دانش تعاونگران بصورت مجازی و تئوری در زمینه‌های تخصصی، مهارتی، مدیریتی، مالی و حقوقی برگزار شده است.
شه‌بخش‌با اشاره به اقدامات این اداره‌کل در راستای حمایت از تعاونی‌ها در سال رونق تولید افزود: با توجه به مشکلاتی که برخی تعاونی‌ها برای ادامه فعالیت داشتند، توانستیم با هم‌افزایی و مشارکت دستگاه‌های وظیفه مدار ۱۵ شرکت تعاونی نیمه فعال و راکد را در هشت ماهه امسال مجددا به چرخه تولید بازگردانیم.
وی همچنین تعداد تعاونی‌هایی که که در راستای طرح «روستا تعاون» در سیستان و بلوچستان ایجاد شده‌اند را ۹۲ شرکت تعاونی بیان کرد.
معاون امور تعاون اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: ۳۵ شرکت تعاونی روستایی در یک سال گذشته در سطح استان تشکیل شده‌اند که در زمینه‌هایی همچون کشاورزی، پرورش شترمرغ، فرش دستباف، تولید پوشاک، توسعه روستایی، صنایع‌دستی، پرواربندی گوساله، محصولات غذایی، گردشگری، شتر داری و کشتار دام فعالیت می‌کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: زلزله قیمت خودرو قیمت دلار روحانی حقوق زنان اداره کل تعاون کار و رفاه پاکستان دلار سیستان و بلوچستان فرش زلزله قیمت خودرو قیمت دلار روحانی حقوق زنان امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۲۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، محمد رئیسی صبح امروز دوشنبه در بازدید از مناطق سیل زده اظهار کرد: عملیات برق رسانی به آخرین روستای گوردیم کنارک انجام شد و با توجه به از دست رفتن مسیر زمینی روستای گوردیم، برق رسانی به این روستا از طریق مسیر آبی و با طی مسافت حدود ۲ ساعته انجام که با این حساب برق تمامی روستاها پایدار شد.

وی با اشاره به خسارت بیش از ۹۵۰ میلیارد ریالی سیلاب و بارش سنگین بیش از ۴۰۰ میلی‌متری به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان، افزود: ۴۶۶ اصله پایه شبکه فشار متوسط و ضعیف و ۲۲ دستگاه ترانسفورماتور از جمله حجم خسارت وارد شده ناشی از شرایط جوی به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: با خدمات شبانه‌روزی کارکنان این شرکت از مجموع ۴۴۵ روستای مناطق سیل زده که دچار خاموشی شده بودند، برق همه روستاها هم اینک پایدار شده است.

وی با بیان اینکه نبود راه دسترسی از جمله چالش‌های کارکنان عملیاتی این شرکت جهت پایداری مجدد شبکه های برق بود، افزود: به دنبال وقوع این شرایط جوی، ۲۸۲ تیم عملیاتی به همراه تمامی تیم‌های پیمانکاری این شرکت نسبت به اصلاح و ساخت مجدد شبکه‌های آسیب دیده برق اقدام کردند.

رئیسی ادامه داد: شهروندان گرامی ضمن رعایت نکات ایمنی، در صورت بروز هرگونه خسارت یا خاموشی شبکه برق موارد را از طریق سامانه ۱۲۱ یا اپلیکشن برق من ثبت و پیگیری کنند.

دیگر خبرها

  • افزایش ۴۹ درصد صادرات تعاونی های خراسان جنوبی
  • ۲۸۰ برنامه ویژه کارگران در همدان برگزار می‌شود
  • «کاوشی در اقتصاد تعاون» منتشر شد
  • صادرات تعاونی های خراسان جنوبی ۴۹ درصد افزایش یافت
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان
  • ۳هزار ۳۳۷ دادخواست در مراجع حل اختلاف کار سیستان و بلوچستان مورد بررسی قرار گرفت
  • برق روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • برق ۴۴۵ روستا‌ی سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • نقش مشارکت‌های مردمی در افزایش بهره‌وری و تولید
  • آمادگی شرکت تعاونی برفره برای ساخت واگن های باری با استاندارد اروپا