Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@23:28:39 GMT

وزیر بهداشت وارد ورامین شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۲۲۴۰

ایسنا/تهران سعید نمکی، وزیر بهداشت و درمان روز امروز پنجشنبه ۱۴ آذر به شهرستان‌های قرچک، ورامین، پیشوا و پاکدشت سفر کرد.

امروز پنجشنبه ۱۴ آذر ۹۸ سعید نمکی وزیر بهداشت و درمان برای پیگیری وضعیت درمانی به شهرستان‌های قرچک، ورامین، پیشوا و پاکدشت سفر کرد.

براساس این گزارش، وزیر بهداشت و درمان بعد از بازدید و پیگیری وضعیت درمانی قرچک و ورامین برای حل مشکلات درمانی مردم پیشوا راس ساعت ۱۰ صبح به این شهرستان و سپس به پاکدشت سفر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی ، فرمانداران شهرستان‌های ورامین ، قرچک ، پیشوا و پاکدشت وزیر بهداشت و درمان را همراهی خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزير بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۲۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق نشان داد ما می توانیم از هر نوع پدافندی عبور کنیم

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه میناب اظهار داشت: این حرکت سیلی محکمی بر آمریکا و کشورهای مزدور هم‌پیمان اسرائیل و درسی پشیمان کننده برای آنان بود.

وی با تبریک و گرامیداشت هفته سلامت به همه کارکنان خدوم استان هرمزگان بویژه شهرستان میناب گفت: یکی از اهداف شبکه بهداشت و درمان حمایت طلبی پررنگ وضرورت دسترسی مردم به خدمات با کیفیت ومقرون به صرفه است.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری افزود: هدف دیگر بهداشت و درمان توجه وبرابری سلامت و رفع ناعدالتی اجتماعی در کشور است.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی عنوان کرد: اگرخدمات باکیفیت نباشد بیماران استان و شهرستان مجبور می شوند جهت مداوا به استان دیگر سفر کنند ولی اگر خدمات باکیفیت باشد هرگز سفر نمی کنند.

انتهای پیام/
 
 

دیگر خبرها

  • جولان سگ های ولگرد در معابر شهرستان قرچک
  • عملیات وعده صادق نشان داد ما می توانیم از هر نوع پدافندی عبور کنیم
  • مسوولان دماوند در امر جمع آوری سگ های بلاصاحب بیشتر تلاش کنند
  • اعلام برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیشوا
  • نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پاکدشت برگزار شد
  • معاون درمان وزیر بهداشت: پروانه ۱۰۰ بیمارستان دارای اخطار ایمنی تمدید نشد
  • ساختمان اداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان افتتاح شد
  • معاون وزیر ۲ خانه بهداشت روستایی را در گرمسار افتتاح کرد
  • افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان با حضور وزیر بهداشت
  • ۵ مطالبه مهم استاندار آذربایجان شرقی از معاون وزیر بهداشت