Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس گفت: تعداد 1500دستگاه تاکسی و اتوبوس شهری با نصب استیکر، پوستر و بنر به عنوان سفیران کنگره ملی 1500شهید استان هرمزگان در سطح شهر فعالیت خود را انجام می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ سعید حسینی‌پور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که درباره جایگاه شهیدان فرمودند:«هر شهید پرچمی برای استقلال و شرف این ملت است»، گفت: ارج نهادن به جایگاه شامخ شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها جزء وظایف همه ملت بوده که باید در همه حوزه‌ها به آن پرداخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص تبلیغات شهری پیرامون این کنگره، خاطرنشان کرد: نصب پوستر، استیکر و بنر بر روی خودروهای ناوگان حمل و نقل عمومی با هدف اعلام برگزاری کنگره ملی 1500شهید استان در بندرعباس انجام شده است.

حسینی‌پور افزود: تمامی 1500 خودروی ساماندهی شده، تاکسی‌های خطی و همچنین اتوبوس‌های جدید ناوگان حمل و نقل عمومی اقدام به نصب تبلیغات این کنگره کرده‌اند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر با اشاره به برگزاری کنگره ملی 1500 شهید استان از یک تا پنجم دی‌ماه سال جاری، اظهار کرد: برگزاری این کنگره یک رویداد فرهنگی برای هرمزگان است که باید با کار فرهنگی و اطلاع‌رسانی خوب تلاش کنیم تا تمامی اقشار جامعه و شهر از این رویداد بهره‌مند شوند.

وی  در پایان بیان کرد: تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها به دلیل تردد در تمام نقاط شهر می‌توانند در تبلیغ و شناساندن این مهم در بین مردم نقش بسزایی داشته باشند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اتوبوس تاکسی حمل و نقل شهرداری هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۲۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت در بندرعباس

سردار رونده مشاور و همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی در یادواره شهدای جهبه مقاومت گرامیداشت شهدای کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهدای مدافع حرم هرمزگان گفت: در عملیات وعده صادق، دنیا با گوشه‌ای از توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران آشنا شد.

وی افزود: این عملیات ثابت کرد که توانمندی جمهوری اسلامی ایران از مرز بازدارندگی گذشته است و به مرحله توازن رسیده است.

سردار رونده گفت: در این عملیات از کمک‌های نیروی جان بر کف ارتش استفاده شد.

سرهنگ پاسدار ماندگاری فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس هم گفت: این یادواره برای ایجاد انسجام و همدلی مردم برای مقابله با تهدید‌های دشمنان و حمایت از جبهه مقاومت برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی
  • آشنایی نسل جوان جامعه با ایثارگری‌های شهدا
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • خراسان شمالی آماده برگزاری یادواره شهدای غریب در اسارت
  • یادواره "شهدای غریب در اسارت" خراسان شمالی برگزار می شود
  • برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت در بندرعباس