Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی صالحی صبح پنجشنبه در کارگاه آموزشی بودجه نویسی که با حضور مدیرکل برنامه و بودجه سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، شهرداران استان، اعضای شوراهای اسلامی شهرهای استان و نمایندگان فرمانداریهای تابعه استان برگزار شد، اظهار کرد: شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهرهادر تدوین بودجه سال ۹۹ حتما بایستی به شرایط اقتصادی موجود و اسناد بالادستی توجه ویژه ای داشته باشند و اتمام پروژه های نیمه تمام را در اولویت های خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین افزود:با توجه به گذشت حدود یک قرن از تدوین بودجه شهرداریها انتظار می رود مدیران شهری با هماهنگی و همکاری شوراهای اسلامی شهرها بودجه شهرداریها عملیاتی و واقعی پیش بینی و بر اساس اولویت ها و ضرورت ها، نیازهای اساسی و مهم شهروندان نسبت به تنظیم و تدوین بودجه اقدام شود که البته در بعضی از موارد مشاهده می شود که بودجه پیشنهادی و پیش بینی شده بر اساس ظرفیت های مالی و اقتصادی بودجه و در چارچوب قوانین و ضوابط فعالیت های عمرانی شهرداریها صور ت نمی پذیرد.

وی ادامه داد:اجرای پروژه ها با در نظر گرفتن پیش بینی درآمدها باید صورت پذیرد و ضروریست شوراها به این موضوع نظارت لازم و کافی داشته باشند و هزینه کردها خارج از ظرفیت بودجه و امکانات مالی شهرداری پذیرفتنی نیست.

صالحی افزود: مدیران شهری در تنظیم و تدوین بودجه باید شفافیت لازم و کافی را اعمال کنند و تدابیری را در راستای پروژه های درآمد زایی با مطالعات فنی و اجرایی ومطابق با سیاست های دولت و استان داشته باشند.

صالحی در پایان افزود: در شرایط فعلی شهرداریها در هزینه کردها و مدیریت هزینه دقت لازم و کافی را داشته باشند تا به حول قوه الهی از این برهه سخت خارج شویم.

کد خبر 4789275

منبع: مهر

کلیدواژه: مصطفی صالحی استانداری قزوین شهرداری ها بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان بسیج هفته بسیج مجلس شورای اسلامی قزوین بیرجند شهرکرد ویروس آنفلوانزا مشهد آلودگی هوا استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۲۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح کالابرگ الکترونیکی ادامه دار شد؟ | توضیحات مهم رئیس سازمان برنامه و بودجه

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، منظور گفت: با اطلاع رسانی هایی که انجام گرفت طرح کالابرگ بیشتر مورد توجه مردم قرار گرفت و ما شاهد استقبال بیشتر مردم از این طرح هستیم. تامین منابع کالابرگ به خوبی توسط دولت انجام گرفته است.در این مرحله که از بهمن ماه شروع و تا اردیبهشت ادامه دارد در این مرحله منابع به صورت کامل تامین شده است.

او افزود: برای ادامه طرح کالابرگ در بودجه سال ۱۴۰۳ پیش بینی هایی کردیم که در مجلس درحال رسیدگی است. با توجه به کمکی که طرح کالابرگ به ۷ دهک اول می کند علاقمند هستیم که این طرح را ادامه دهیم.

کد خبر 844905 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم کالا برگ (کوپن) سازمان برنامه و بودجه اقتصاد

دیگر خبرها

  • نخستین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • اولین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • اساتید و نخبان نقش موثری در توسعه خوزستان دارند
  • قانون برنامه هفتم توسعه به زودی ابلاغ می‌شود
  • مرمت حرم شاه عبدالعظیم طی ۶ ماه آینده
  • قانون برنامه هفتم توسعه به زودی ابلاغ خواهد شد
  • رشد ۵۸۳ درصدی درآمد حوزه سرمایه‌گذاری شهرداری قم
  • آینده غرب آسیا به محور مقاومت بستگی دارد
  • نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت با حضور رئیس سازمان بودجه
  • طرح کالابرگ الکترونیکی ادامه دار شد؟ | توضیحات مهم رئیس سازمان برنامه و بودجه