Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر مردانی چهارشنبه شب در جلسه شورای اطلاع‌رسانی این استان افزود: برگزاری جلسات این شورا با هدف تنویر افکار عمومی، پاسخگویی شفاف و تولید محتوا با ساختار سازمانی جدید از سر گرفته شده است.

وی ادامه داد: برای این شورا ۱۹ وظیفه تعریف شده است که بی‌شک می‌تواند در ارتقای سواد رسانه‌ای مسئولان و مردم موثر واقع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردانی تصریح کرد: ۴ کمیته زیرمجموعه تحت عنوان سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و زیربنایی وظایف مخصوص به خود را دارند اما هدف اصلی کمیته‌ها اطلاع‌رسانی اقدامات، فعالیت‎ها و عملکرد دستگاه‌های اجرایی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر تشکیل مستمر جلسات شورای اطلاع‌رسانی استان، خاطرنشان کرد: استمرار جلسات و هماهنگی بین مدیران و روابط عمومی‌ها در راستای اطلاع‌رسانی به موقع و شفاف سبب می‌شود تا مردم بهتر تصمیمات را بپذیرند و با سیاست‌های جدید همراهی کنند.

وی، نگرانی مردم از افزایش قیمت‌ها در پی سهمیه‌بندی بنزین را از دغدغه‌های اجتماعی امروز دانست و گفت: در همین راستا گشت‌های نظارت و بازرسی در استان تشدید می‌شود.

مردانی بر مدیریت بیش از پیش فضای مجازی نیز تاکید کرد و گفت: با توجه به هجمه‌های رسانه‌ای دشمن به ویژه در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی، ضروری است تا با تولید محتوا فتنه‌های دشمن را خنثی کرد.

وی، امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت را ۴ رکن انتخابات برشمرد و گفت: همه عوامل برگزاری انتخابات مطابق با قانون در تحقق این چهار رکن بکوشند.

به گزارش ایرنا، ستاد اطلاع‌رسانی چهارمحال و بختیاری با ساختار جدید و با حضور اعضای و کمیته‌های زیرمجموعه آن تشکیل شده است.

بنا بر ساختار جدید ریاست شورا برعهده معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار و دبیر ستاد برعهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد.

برچسب‌ها روابط عمومی و اطلاع رسانی چهارمحال وبختیاری انتخابات مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روابط عمومی و اطلاع رسانی چهارمحال وبختیاری انتخابات مجلس شورای اسلامی روابط عمومی و اطلاع رسانی چهارمحال وبختیاری انتخابات مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۲۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷ هزار کودک بدون والدین در نوار غزه | شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی

به گزارش جام جم آنلاین، دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین پس از گذشت ۲۰۰ روز از جنگ غزه آماری جدید درباره وضعیت بحرانی کودکان در این باریکه منتشر کرد.

بنابر اعلام دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین از آغاز جنگ علیه غزه تاکنون، ۳۰ کودک فلسطینی در اثر گرسنگی و سوء تغذیه شدید جان خود را از دست داده اند.

همچنین در شرایط کنونی ۱۷ هزار کودک فلسطینی بدون داشتن والدین خود (پدر یا مادر یا هر دو) در این باریکه زندگی می کنند.

براساس آخرین آمارها در جنگ غزه تاکنون بیش از ۳۴ هزار نفر به شهادت رسیده اند که ۷۲ درصد از آنها زن و کودک هستند.

دیگر خبرها

  • مزایای بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر اطلاع رسانی شود
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • تبلیغات و اطلاع‌رسانی از راهکار‌های رونق گردشگری است
  • آخرین آمار شهدای فلسطین پس از ۲۰۰ روز جنگ
  • ۱۷ هزار کودک بدون والدین در نوار غزه | شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی
  • راه‌اندازی بازارچه‌ها در چهارمحال و بختیاری در دستورکار باشد
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • اجرای ۷ طرح برق‌رسانی در استان چهارمحال و بختیاری
  • نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال
  • نشست اعضای شورای اطلاع رسانی استان با دستور کار تبیین شعار سال