Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اجتماعی- مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۵۴۰ خانوار نیازمند و تحت حمایت کمیته امداد که از نبود مسکن مناسب و مقاوم در مضیقه بودند، در هشت ماهه سالجاری از خدمات عمرانی کمیته امداد استان اردبیل بهره‌مند شدند.

به گزارش ایکنا از اردبیل، فرهاد آزادپور، مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اردبیل، 13 آذرماه در جلسه بررسی خدمات عمرانی کمیته امداد اردبیل، اظهار کرد: ۵۴۰ خانوار تحت حمایت که از نبود مسکن مناسب و مقاوم در مضیقه بودند، در هشت ماهه سالجاری از خدمات عمرانی کمیته امداد استان اردبیل بهره‌مند شده‌اند، چرا که تهیه مسکن مناسب برای اقشار آسیب‌پذیر یکی از برنامه‌های اساسی کمیته امداد است تا مهم‌ترین دغدغه آنها برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه تأمین مسکن مناسب، مسیر توانمندسازی و خودکفایی خانوار تحت حمایت را هموار می‌کند، افزود: بهره‌مندی خانوار تحت حمایت از منزل مناسب، موجب دلگرمی آنها شده و با روحیه و امید بیشتری به زندگی ادامه می‌دهند.

آزادپور با اشاره به ساخت، خرید و بهسازی ۱۲۰ منزل مددجویان شهری و روستایی، اعلام کرد: بیش از سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای ساخت، خرید و بهسازی مسکن خانوار تحت حمایت هزینه پرداخت شده است.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۳۹۰ منزل مددجویی نیز مورد تعمیرات جزیی و کلی قرار گرفته است که در حدود یک میلیارد تومان برای تعمیر منازل خانوار تحت حمایت هزینه پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه ۴۰ مورد حمام و سرویس بهداشتی برای خانوار تحت حمایت ساخته شده است، تصریح کرد: ۷۰ میلیون تومان برای ارتقای شاخص‌های بهداشتی منازل مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل هزینه شده است.

آزادپور گفت: حمایت همه‌جانبه خیران و نیکوکاران در زمینه خرید، ساخت و بهسازی منازل مددجویان می‌تواند توانمندسازی و خوداتکایی آنها را رقم بزند و خیران می‌توانند در قالب «طرح رضوان» مددجویان را در بهره‌مندی از سرپناهی مقاوم و مناسب یاری کنند.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: مردم نوعدوست می‌توانند از طریق کمک‌های نقدی، اهدای ملک یا واحد مسکونی، تأمین زمین و مصالح ساختمانی و یا تأمین اقساط ماهیانه تسهیلات بانکی به خانه‌دار شدن مددجویان کمک کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قرآن طرح رضوان نیازمندان کمیته امداد مددجویان خدمات عمرانی بهسازی ساخت مسکن خیران اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۲۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: چند واحد تولیدی با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل راهی ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، هاشم علایی صبح چهارشنبه در جمع صنعتگران و واحدهای تولیدی در اردبیل اظهار داشت: ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با عنوان «ایران اکسپو» از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت‌ماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه چند واحد تولیدی شهرک‌های صنعتی استان حضور خواهند یافت، خاطرنشان کرد: شرکت شهرک های صنعتی اردبیل با حمایت مالی از این واحدهای تولیدی درصدد حضور قدرتمند در بین تولید کنندگان در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی اردبیل بیان کرد: نمایشگاه ایران اکسپو به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور، فرصت بسیار مناسبی برای تولیدکنندگان محسوب می شود تا در کنار معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی نسبت به استفاده از ظرفیت بازارهای جدید صادراتی و توسعه بازارهای موجود اقدام کنند.

علایی اظهار داشت: با حمایت از حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی تلاش می‌کنیم تا با کمک به ارتقای دانش و فناوری تولیدکنندگان، زمینه‌های شناسایی، توسعه بازار هدف و فروش محصولات تولیدی آنان نیز فراهم شود.

وی این حمایت‌ها را در قالب اجاره غرفه، بازدید از نمایشگاه‌های اختصاصی، تخصصی و توانمندی اکسپو، نمایشگاه فروش و همچنین اعطای کمک هزینه‌های اعزام هیات‌های تجاری به خارج از کشور برشمرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: امیدواریم با برنامه‌های حمایتی که در قالب کمک‌های بلاعوض از واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران انجام می‌شود شاهد توسعه صنعت استان و افزایش اشتغال در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم باشیم.

انتهای پیام

 

دیگر خبرها

  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی ویژه
  • حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند
  • ۴۳ هزار نفر در مسکن مهر صفادشت از خدمات عمومی بی‌بهره‌‌اند
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • اعضای بدن بانوی ایثارگر اردبیلی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان به مسکن مددجویان البرزی