Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-16@06:16:20 GMT

قتل مشکوک مادر و ۲ دخترش در خرم آباد

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۲۸۵۲

قتل مشکوک مادر و ۲ دخترش در خرم آباد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ رضا شیراوژن معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان اظهار داشت: بنابر گزارش رسیده ، یک مادر و ۲ دختر بچه ۲ و هفت ساله عضو یک خانواده به دلایل نامعلوم با ضرب چاقو به قتل رسیده اند.

شیراون افزود: بازپرس ویژه قتل دادسرا به همراه مامورین پلیس آگاهی و پرسنل کلانتری در محل حاضر شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: موضوع تحت رسیدگی بوده و به محض حصول نتیجه اخبار تکمیلی اطلاع رسانی می شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: انگیزه قاتل یا قاتلان این حادثه مشخص نیست و پرونده برای بررسی بیشتر در دست اقدام می‌باشد.

کد خبر 467944 برچسب‌ها استان لرستان حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان لرستان حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۲۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی فراجا از همکاری مردم در اجرای طرح نور

فرماندهی انتظامی کشور در اطلاعیه‌ای از مردم به ویژه بانوان معتقد و قانونمدار کشور برای همکاری و همراهی در اجرای طرح نور قدردانی کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در اطلاعیه شماره ۲ فرماندهی انتظامی کشور که روز یکشنبه منتشر شد، آمده است: با اجرای طرح نور از روز شنبه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳، خوشبختانه شاهد همکاری وصف ناپذیر مردم عزیز به ویژه بانوان فهیم و قانون مدار کشورمان با پلیس هستیم. قاطبه زنان و دختران ایران اسلامی، ارزش وجودی خود را دانسته و نسبت به رعایت قوانین عرصه عفاف و حجاب تمکین دارند که این حاکی از فهم و شعور نهفته در زنان این مرز و بوم است.

تمام تلاش پلیس بر این است که بانوان کشورمان در امنیت و آرامش لازم در جامعه فعالیت‌های خود را انجام دهند و در سایه همین همکاری و همراهی هاست که فضایی سالم با حفظ حریم افراد در جامعه شکل می‌گیرد و هر روز بر پویایی و پیشرفت آن افزوده می‌شود.

فرماندهی انتظامی کشور به تمام مادران، خواهران و دختران سرزمین ایران اسلامی که با برادران خود در فراجا همگام و همسو بوده و با روشنفکری آگاهانه نسبت به قوانین جامعه ایران اسلامی تمکین دارند، تقدیر و تشکر خالصانه خود را ابراز می‌کند.

دیگر خبرها

  • گردانهای الأقصی مرکز فرماندهی صهیونیست‌ها در غزه را درهم کوبید
  • نگهداری سلاح در محیط خانواده به یک معضل تبدیل شده است
  • برگزاری جلسه ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان اصفهان با شهروندان
  • ۳۰ کیلوگرم تریاک در نائین کشف شد
  • همکاری وصف ناپذیر مردم به ویژه بانوان با پلیس در طرح نور
  • قدردانی فراجا از همکاری مردم در اجرای طرح نور
  • دوران بزن در رو به پایان رسیده است
  • جزئیات شهادت مامور انتظامی در شهرستان هیرمند
  • شهادت یک مامور انتظامی در شهرستان هیرمند
  • جزئیات شهادت مامور انتظامی هیرمند