Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون نظارت مالی و خزانه دار کل کشور وزارت اقتصاد از جمع آوری بیش از سه هزار صورت مالی بخش عمومی توسط معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور خبرداد. تاریخ انتشار: 10:05 - 14 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۴۰۷۹

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری میزان به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران، سید رحمت ا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
.. اکرمی معاون نظارت مالی و خزانه دار کل کشور اظهار کرد: همه حسابداران اعم از بخش خصوصی و عمومی نقش با اهمیتی در ارتقای پاسخگویی دارند.   وی افزود: برای پیاده سازی بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد راهی جز محاسبه دقیق قیمت تمام شده نداریم که لازمه آن اجرای حسابداری تعهدی است.

اکرمی با بیان اینکه امسال دومین سال حضور وزیر اقتصاد در مراسم روز حسابدار است، تصریح کرد: دکتر دژپسند سال گذشته در سخنان خود تاکید کرد که بایستی حسابداران بخش خصوصی و عمومی در یک جلسه مشترک دور هم جمع شوند و امسال برای اولین بار این امر محقق شد.

اکرمی در پاسخ به برخی سخنان مبنی بر عدم ضرورت نظارت یک ناظر بیرونی بر عملکرد حسابرسان، تاکید کرد: بر اساس مطالعات تطبیقی انجام شده، باید یک نهاد ناظر مستقل از بیرون کار نظارت را بر عهده گیرد که البته در مورد چگونگی آن باید بحث و بررسی شود.

مدیرکل هماهنگی و تلفیق حساب‌ها و روش‌های حسابداری وزارت اقتصاد نیز گفت: حسابداری و گزارشگری مالی طی سال‌های اخیر شاهد تحولات زیادی بوده است.   علی فعال قیومی با بیان این مطلب که به نمایندگی از حسابداران بخش عمومی کشور سخن می‌گفت، اظهار کرد: همایش امسال برای اولین بار به صورت مشترک توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی و جامعه حسابداران رسمی برگزار شده است.  

وی با اشاره به استاندارد‌ها و نظام حسابداری بخش عمومی بیان کرد: "اجرای مبنای حسابداری تعهدی"، "الزام به استفاده از یک فهرست حساب واحد در بخش عمومی" و "تحول در گزارشگری مالی" از مهمترین نتایج اجرای این استاندارد‌ها و نظام بوده است.

بیشتر بخوانید: صنعت بیمه ظرفیت خصوصی سازی کامل را دارد   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اقتصادی و دارایی وزارت اقتصاد اخبار اقتصادی نظارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۳۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تعرفه خدمات دارویی ۱۴۰۳ اعلام شد

رئیس سازمان غذا و دارو تعرفه‌های مدیریت خدمات دارویی سال ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید حیدر محمدی؛ رئیس سازمان غذا و دارو تعرفه‌های مدیریت خدمات دارویی سال 1403 را ابلاغ کرد.

تعرفه خدمات دارویی برای هر نسخه در بخش خصوصی، 198 هزار و 850 ریال، خیریه 186 هزار و 50 ریال، عمومی غیردولتی 149 هزار و 50 ریال و داروخانه‌های دولتی 81 هزار و 800 ریال تعیین شده است.

جزئیات تعرفه‌های پزشکی اعلام شد

تعرفه خدمات دارویی داروهای بدون نسخه (OTC) برای داروخانه‌های خصوصی در هر بار 25 هزار و 565 ریال، عمومی غیردولتی 20 هزار و 585 ریال و داروخانه‌های دولتی 11 هزار و 200 ریال تعیین شده است.

تمام داروخانه‌ها موظفند جدول تعرفه خدمات دارویی را در معرض دید مراجعه کنندگان نصب کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستور رئیس‌ جمهور برای اختصاص ۲۰۰ خودرو به کتابخانه سیار
  • ضربه ۳ هزار میلیاردی پلیس به قاچاقچیان سوخت
  • ارتباط با دنیا در صورت تعطیلی پنجشنبه تنها ۳ روز می‌شود/ نظر بخش خصوصی را هم جویا شوید!
  • رئیسی کیا: عدم نظارت دولت باعث شکست واگذاری سرخابی‌ها می‌شود
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس شش ساله است
  • قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال
  • سقف پرداخت حقوق در شرکت های دولتی چقدر است؟
  • جزئیات تعرفه خدمات دارویی ۱۴۰۳ اعلام شد
  • افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری
  • تعرفه‌های خدمات دارویی ابلاغ شد