Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@03:46:16 GMT

راشفورد:شکست دادن تاتنهام سخت‌ترین کار ممکن بود

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۳۱۹۹

راشفورد:شکست دادن تاتنهام سخت‌ترین کار ممکن بود

مارکوس راشفورد، ستاره منچستر یونایتد، معتقد است که این تیم یک پیروزی سخت و دشوار مقابل تاتنهام به دست آورده است.

گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد بعد از سه بازی به روند ناکامی های خود پایان داد و در بازی دیشب مقابل تاتنهام با نتیجه ۲-۱ به پیروزی دست یافت. شیاطین سرخ با کسب ۳ امتیاز ارزشمند مقابل تاتنهام ۲۱ امتیازی شدند و موقتاً به رتبه ششم جدول صعود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارکوس راشفورد در بازی دیشب عملکرد فوق العاده ای داشت و موفق شد هر دو گل منچستر یونایتد را به ثمر برساند. او پس از پایان بازی در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: " شکست دادن تاتنهام سخت ترین کار ممکن بود. ما در موقعیت ویژه ای قرار داریم و می خواهیم به همه ثابت کنیم که توانایی قرار گرفتن مقابل تیم‌های بزرگ را داریم.

 

 

ما شوت های زیادی را روانه دروازه حریف کرد ایم، نمی خواهم بگویم موقعیت های صددرصد گلزنی اما دروازه بان آنها چند سیو فوق العاده داشت. بازی در مقابل هواداران حاضر در اولدترافورد همیشه لذت بخش است."

ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام نیز بعد از پایان بازی از مارکوس راشفورد تمجید ویژه انجام داد و گفت: " گل اول راشفورد یک اتفاق عادی برای او بود. از کناره ها حرکت کرد و در نهایت موفق به گلزنی شد. من این موضوع را به شاگردانم متذکر شده بودم."

منچستر یونایتد مارکوس راشفورد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد مارکوس راشفورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۳۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم

سال 2017 در چنین روزی و در چارچوب رقابت های مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس فصل 2016/17، دو تیم لندنی چلسی و تاتنهام در ورزشگاه ومبلی به مصاف هم رفتند. این بازی تماشایی و پرگل نهایتا با نتیجه 4-2 به سود چلسی خاتمه یافت تا آبی پوشان جواز صعود به فینال رقابت ها را کسب کنند. ویلیان (2)، ادن هازارد و نمانیا ماتیچ گل های چلسی را در این مسابقه به ثمر رساندند. دو گل تاتنهام در این دیدار نیز توسط هری کین و دله آلی به ثمر رسید.

دانلود (16.8MB)

دیگر خبرها

  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • روی کین باتعصب برگرد به تیمت!‏
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • پوچتینو: به شکست ۵-۰ نیاز داشتیم!
  • فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • شیطنت مارکوس تورام: قرار دادن پیراهن اینتر روی پرچم میلان! + عکس
  • به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه سیتی را گرفتی!
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم