Web Analytics Made Easy - Statcounter

 تیمور باقری روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ۱۱۷ شرکت حمل ‌و نقل داخلی سیستان و بلوچستان کالاهای این مدت را جابه‌جا کرده‌اند، اظهار داشت: جو، فرآورده‌های نفتی و سیمان عمده کالاهای حمل شده در این مدت را تشکیل می‌دهند.

وی بیان کرد: هم‌اینک ۹ هزار و ۲۳۴ نفر راننده، ۶ هزار و ۸۸۷ دستگاه ناوگان باری با متوسط عمر ۱۲ و نیم سال و همچنین ۱۳۵ شرکت حمل و نقل داخلی کالا، چهار پایانه بار، ۲ انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌ها و ۲ انجمن صنفی کارگری رانندگان باری در بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای داخلی کالای سیستان و بلوچستان فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان با تاکید بر نظارت ویژه بر عملکرد و فعالیت شرکت‌های حمل و نقل از رانندگان خواست هرگونه دریافت کمیسیون اضافی و سایر شکایات خود را از طریق سامانه‌های۱۴۱ثبت و یا با مراجعه به  ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سراسر استان، جهت بررسی و رسیدگی اطلاع دهند.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان راهداری حمل و نقل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان راهداری حمل و نقل سیستان و بلوچستان راهداری حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۳۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۵ درصدی جابجایی کالا از طریق ناوگان حمل و نقل استان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، سید شهرام کهریزی گفت: در ۱۲ ماهه سال گذشته ۱۱ میلیون و ۷۶۱ هزار تن کالا از استان کرمانشاه به نقاط مختلف کشور جابجا شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشدی ۲۵ درصدی روبرو است.
مازوت، سیمان کیسه ای، سیمان فله‌ای، کلینگر، چغندر، کنجاله، سنگ سنگبری، گازوئیل، پلی اتیلن و خاک معدنی  از کالاهای جابجا شده از طریق ناوگان حمل و نقل بوده است.





دیگر خبرها

  • حمل ۴۰ میلیون تن کالا از مبدأ استان یزد 
  • ثبت رکورد جدید جابه جایی کالا توسط ناوگان حمل و نقل کردستان
  • جابه‌جایی ۹ میلیون تن کالا توسط ناوگان باری کردستان
  • فعالیت خاموش ۵ شرکت بین‌المللی حمل‌ و نقل در مازندران
  • تسهیل تجارت و تردد در پایانه های مرزی از رویکردهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل برگزار می‌شود
  • خسارت میلیاردی به راه‌های جنوب سیستان و بلوچستان
  • رشد ۲۵ درصدی جابجایی کالا از طریق ناوگان حمل و نقل استان کرمانشاه
  •  رشد ۸ درصدی جابجایی کالا از طریق ناوگان حمل و نقل لرستان
  • مسیر ترانزیتی چابهار به جاسک بازگشایی شد