Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تیراندازی یک ملوان نیروی دریایی آمریکا در پایگاه نیروی دریایی این کشور در پرل هاربر ۳ کشته و یک زخمی برجای گذاشت. تاریخ انتشار: 10:23 - 14 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۴۰۸۵ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ تیراندازی در پایگاه نیروی دریایی «پرل هاربر» آمریکا، ۳ کشته و یک زخمی برجای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش سی‌ان‌ان، در اثر تیراندازی یک ملوان مسلح نیروی دریایی آمریکا در پایگاه نیروی دریایی این کشور در پرل هاربر در «مجمع الجزایر هاوایی»، ۲ غیرنظامی کشته و یک نفر زخمی شدند.
عامل تیراندازی نیز پس از شلیک به سوی این افراد خودکشی کرد.
      • بیشتر بخوانید:  تیراندازی مرگبار در کالیفرنیا خودکشی، تجاوز جنسی و سوءمصرف مواد مخدر؛ چالش دائمی ارتش آمریکا
این پایگاه در پی تیراندازی به طور موقت مسدود شد.
مقامات این پایگاه هویت قربانیان و فرد تیرانداز را منتشر نکردند.
این حادثه در حالی رخ داد که تنها سه روز به سالروز ورود آمریکا به جنگ جهانی دوم در پی حادثه معروف پرل هاربر باقی مانده است.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیراندازی حوادث بین الملل تیراندازی در آمریکا پرل هاربر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۳۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان

به گزارش خبرگزاری مهر، سجاد صفری در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: نیمه شب ۲۹ فروردین در پی برخورد یک دستگاه خودروی سواری ال ۹۰ با یک دستگاه نیسان وانت در کیلومتر ۳ جاده صوفیان به تبریز، متأسفانه یک نفر جان خود را از دست داد و پنج نفر دیگر مصدوم شدند.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از اطلاع از وقوع این حادثه، دو تیم امدادی با هفت نجاتگر به همراه یک دستگاه خودروی نجات از پایگاه سفید کمر و دو دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های امداد و نجات سفیدکمر و شهید فخری زاده به محل حادثه اعزام شدند.

نجاتگران هلال احمر پس از رهاسازی دو نفر از مصدومین محبوس شده در خودرو، یک نفر از مصدومین را به بیمارستان امام رضا انتقال دادند.

چهار مصدوم دیگر این حادثه نیز توسط آمبولانس اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

کد خبر 6081739

دیگر خبرها

  • ۷ کشته و زخمی در انفجار پایانه شرق تهران
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان
  • کشتی حامل تجهیزات برای غزه دچار حریق شد
  • پنتاگون: کشتی حامل تجهیزات برای غزه دچار حریق شد
  • دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین
  • هزینه یک میلیارد دلاری آمریکا برای مقابله با حملات به کشتی‌ها در دریای سرخ
  • (تصاویر) درباره بزرگترین پهپاد جاسوسی نیروی دریایی آمریکا
  • ۲۵ کشته و زخمی بر اثر حادثه ترافیکی در بادغیس
  • حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه اشغالگران/ زخمی شدن ۳ صهیونیست در حمله پهپادی مقاومت
  • آمار تلفات جاده ای در تعطیلات عید فطر در ترکیه