Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدرت الله ولدی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تا پایان روز چهارم ۲۶ داوطلب در حوزه انتخابیه ملایر نام‌نویسی کردند که ۱۶ نفر آنها جوان هستند.

وی افزود: از این تعداد ۶ نفر زن و ۲۰ نفر مرد هستند که جوانترین داوطلبان یک خانم ۳۰ ساله است.

رییس ستاد انتخابات ملایر ادامه داد: یک نفر از داوطلبان پزشک، هفت نفر فرهنگی، پنج نفر استاد دانشگاه، ۶ داوطلب کارمند، ۲ نفر بازنشسته و پنج داوطلب شغل آزاد دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولدی بیان کرد: هشت نفر از داوطلبان سنین بین ۳۰ تا ۳۵ سال، پنج نفر بین ۳۶ تا ۴۰ سال، سه نفر ۴۱ تا ۴۵ سال، ۶ نفر بین ۴۶ تا ۵۰ سال، ۲ نفر بین ۵۱ تا ۵۵ سال، یک نفر ۵۶ تا ۶۰ سال و یک داوطلب بین ۶۱ تا ۶۵ سال است.

وی با اشاره به استقبال خوب جوانان در این دوره از انتخابات مجلس گفت: این امر نشان می‌دهد که جوانان به دنبال توسعه خوبی در این شهرستان و کسب تجربه‌های مثبت در حوزه‌های مختلف هستند.

معاون استاندار همدان همچنین حضور بانوان را نیز چشمگیر دانست و بیان کرد: این موجب افتخار است که جوانان ما به دنبال رشد و پیشرفت شهر با استفاده از تجربه بزرگان هستند تا آبادانی و توسعه بیشتری را برای این شهرستان به ارمغان آورند.

ولدی روند نام‌نویسی از داوطبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را در این شهرستان مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: روز چهارم ۹ داوطلب از حوزه انتخابیه ملایر ثبت نام کردند.

وی اظهار داشت: از ۲۶ داوطلبی که در این دوره از انتخابات مجلس برای این شهرستان نام‌نویسی کردند، هفت داوطلب از تهران ثبت نام خود را تکمیل کردند.

شهرستان ملایر ۲ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

برچسب‌ها فرمانداری ملایر مجلس شورای اسلامی همدان ستاد انتخابات کشور پروندهٔ خبری ثبت‌نام انتخابات مجلس یازدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرمانداری ملایر مجلس شورای اسلامی همدان ستاد انتخابات کشور فرمانداری ملایر مجلس شورای اسلامی همدان ستاد انتخابات کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۳۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان کنکور در شهرستان های خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، این آزمون در ۲۷ شهرستان و ۳۸ حوزه امتحانی، صبح و عصر روز پنجشنبه برگزار شد و در روز جمعه (صبح) هم ادامه دارد.   بیشترین تعداد حوزه برگزاری آزمون استان خراسان رضوی در شهر مشهد با هشت حوزه، پذیرای ۴۲ هزار و ۴۷۳ نفر داوطلب است؛ ۲۶ هزار و ۵۸۴ داوطلب در دانشگاه فردوسی مشهد، به عنوان بزرگترین حوزه امتحانی شرق کشور و آموزش و پرورش میان جلگه با ۹ داوطلب، کمترین تعداد شرکت کننده را میزبانی می‌کنند.   نوبت دوم آزمون سراسری امسال در روز‌های هفتم و هشتم تیر برگزار می‌شود.   تصاویری از برگزاری این آزمون در شهر‌های کاشمر، قوچان، سبزوار، زاوه و جغتای را مشاهده می‌کنید.      

دیگر خبرها

  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • رقابت داوطلبان کنکور در شهرستان های خراسان رضوی
  • ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می‌کنند
  • ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می کنند
  • محوطه تاریخی نوشیجان در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • رائفی پور برای دور دوم انتخابات مجلس لیست می‌دهد؟
  • رائفی‌پور برای دور دوم هم لیست می‌دهد!
  • «نوشیجان» در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد