Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان بسیج مداحان گیلان گفت: گیلان از ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه شعرای آئینی و ذاکران اهل بیت(ع) برخوردار است که ضمن شناسایی باید در جهت اتصال و تقویت این حوزه‌ها تلاش شود. ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، مصطفی منزوی صبح  امروز در همایش مسئولان کانون‌های بسیج مداحان استان گیلان اظهار داشت: متصل کردن دو جمع اثرگذار جامعه یعنی شعرای آئینی و مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) که گیلان از ظرفیت‌های بسیار خوبی در این زمینه برخوردار است در دستور کار سازمان بسیج مداحان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ایجاد حلقه ارتباطی بین دو طیف ذاکران و شعرا می‌تواند ضمن تعالی بخشی به هر دو حوزه در جامعه  نیز آثار مثبتی بر جای بگذارد گفت: وقتی  فعالیت‌‌ها در مجموعه سازمان بسیج مداحان از غنای کافی برخوردار شود مطمئناً جوانان بیشتری جذب این نهاد می‌شوند.

منزوی ضمن اعلام این خبر که رتبه سازمان بسیج مداحان گیلان در کشور به سبب انجام فعالیت‌‌های اثربخش در حوزه‌های تعیین شده در مدت 3 ماهه دوم امسال از رتبه 28 به جایگاه 9 ارتقاء پیدا کرده است افزود: با گسترده کردن برنامه‌ها و فعال‌تر شدن اعضاء و کانون‌های شهرستانی اطمینان داریم این جایگاه بیشتر از همیشه تقویت می‌شود.

گفت‌وگوی خواندنی تسنیم با مداح بنام زنجان|هیئت‌ها ‌باید آتش به اختیار عمل کنند / ذاکران ایران ولایی‌اندگردهمایی ذاکران اهل‌بیت(ع) کرمان به روایت تصویرگردهمایی مداحان و ذاکران اهل‌بیت(ع) کرمان برگزار شد

وی خدمت در راه اسلام و مسیری که به واسطه امام راحل و خون پاک شهدا به دست آمده را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: جامعه اسلامی همواره از سوی دشمنان مورد تهدید قرار می‌گیرد بنابراین لازم است  ذاکران اهل بیت(ع) و مداحان نیز همراه با مردم مسیر درست و حقیقی انقلاب را شناخته و در همان راه قدم بردارند.

مسئول سازمان بسیج مداحان گیلان برگزاری چندین برنامه به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت و هفته بسیج در سطح استان را از جمله اقدامات اخیر این نهاد ذکر کرد و ابراز داشت: دیدار و آشنایی بیشتر ذاکران اهل بیت(ع)، مداحان و مسئولان کانون‌‌های بسیج با فرماندهان سپاه و امامان جمعه به عنوان یک برنامه در دستور کار قرار دارد.

منزوی از رایزنی و گفت‌وگوی خود با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان در جهت زمینه‌سازی برای بسیجی شدن تمام مداحان عضو کانون‌ها خبر داد و عنوان کرد: انسجام‌بخشی و اجرای برنامه‌های مرتبط و ایجاد یک جامعه آماری دقیق‌تر از مداحان به ما کمک می‌کند که در مسیر رشد و ارتقاء جایگاه‌مان قدم برداریم. 

وی با اشاره به اینکه بسیج مداحان گیلان به واسطه گسترش فعالیت‌‌‌های خود در همین چند ماهه اخیر به خوبی در استان و کشور مطرح شده است گفت: از تمام مسئولان کانون‌های بسیج مداحان استان گیلان تقاضا دارم ضمن انجام برنامه‌‌‌ها و فعالیت‌های خود در بخش‌های مختلف گزارش آن را نیز به صورت دقیق تنظیم کنند.

مسئول سازمان بسیج مداحان گیلان آموزش مداحی در سنین پایین و جذب نوجوانان و جوانان در مجموعه بسیج را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: توجه ویژه به بحث پیرغلامان در جهت معرفی بیشتر و تکریم جایگاه آنان در کنار توجه به نوگلان حسینی به عنوان مداح در دستور کار سازمان بسیج مداحان گیلان قرار گرفته است.

منزوی با بیان اینکه هماهنگی و برنامه‌ریزی لازم برای دیدار فصلی مداحان، ذاکران و شعرای آئینی هر کدام از شهرستان‌ها با نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان انجام شده است عنوان کرد: بدون شک چنین برنامه‌‌هایی موجبات ایجاد انگیزه بیشتر و ترغیب اعضاء را فراهم کرده و در ارتقاء سطح فعالیت آنان نقش مؤثری دارد.

انتهای پیام/614/ ت

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۳۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان

استاندار سمنان گفت: به منظور ارتقای بیش از پیش شاخص‌های آموزشی در سطح استان در بحث تخصیص اعتبارات دور دوم سفر رئیس ‌جمهور به استان، نگاه و رویکرد ویژه‌ای در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در نشست شورای آموزش و پرورش استان اظهار کرد: به منظور ارتقای بیش از پیش شاخص‌های آموزشی در سطح استان در بحث تخصیص اعتبارات دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان، نگاه و رویکرد ویژه‌ای در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: سطح کیفی استان سمنان در حوزه آموزش و پرورش و موارد و مسائل مرتبط با این حوزه همواره باید سرآمد کشور باشد.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی به منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در حوزه آموزش و پرورش از طریق برگزاری اردوهای راهیان نور و برنامه‌های ورزشی و با نشاط از دیگر مسائلی است که ضرورت دارد به صورت ویژه مدنظر باشد.

هاشمی تصریح کرد: توجه به مباحث و مسائل فرهنگی و دینی در سطح مدارس با استفاده از ظرفیت مشاوران فرهنگی و دینی به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: بحث آزمون امتحانات نهایی یکی از موارد اولویت‌دار فعلی آموزش و پرورش استان است که باید تمام امکانات لازم با تشکیل ستاد پیشتیبانی از آزمون برای این مهم فراهم شود.

استاندار سمنان گفت: در راستای ارتقای مسئولیت‌پذیری و تقویت احساس تکریم از مقام معلم، ضرورت دارد تا اجرای برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام معلم در سطح استان با نقش‌آفرینی و محوریت دانش‌آموزان برگزار شود.

کد خبر 747556

دیگر خبرها

  • پخش زنده دعای ندبه و کمیل خارج از ایران ادامه خواهد داشت
  • جزئیات برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی و معلم سازمان بسیج مستضعفین
  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • شاهد وحدت قابل توجهی بعد از وعده صادق هستیم
  • اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری
  • دیدار ۴۶ کارگر استان گیلان با رهبر انقلاب
  • اساس طلبگی و تبلیغ داشتن انگیزه است
  • برگزاری ۳۱ عنوان برنامه ویژه هفته کارگری در گیلان
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت 
  • هیچ خط قرمزی در مبارزه با فساد وجود ندارد