Web Analytics Made Easy - Statcounter

خادمی با اشاره به اینکه برای تعالی استان های باید در راستای تحقق رهنمودهای رهبری تلاش شود، گفت: ارتباط موثر با اقشار جامعه از مهم ترین وظایف نماینده ولی فقیه در استان هاست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « سید موسی خادمی» امروز(14 آذر) در شورای اداری که به مناسب معرفی نماینده جدید ولی فقیه در استان تشکیل شده بود، افزود: مردم استان لرستان، مردمی ولایت مدار و مدافع ارزش های انقلاب اسلامی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار لرستان اظهار داشت: مردم استان لرستان در عرصه های مختلف به حق  مدافع انقلاب و ارزش های اسلامی هستند.

 

خادمی با اشاره به نقش نماینده ولی فقیه در جامعه، افزود: نماینده ولی فقیه باید با اقشار مختلف ارتباط موثری داشته شود.

 

وی با بیان اینکه ارتباط با اقشار مختلف مردم از دیگر تاکیدات رهبری است، افزود: باید بررسی شود که برای تعالی استان ها که مورد تاکید مقام معظم رهبری چه اقداماتی نیاز است که انجام دهیم.

 

استاندار لرستان بیان کرد: توجه به ویژگی های خاص هر استان در حوزه های مختلف باید بررسی و کارشناسی شود زیرا رهبر انقلاب بر ویژگی های ممتاز و برجسته فرهنگ و آداب و رسوم منطقه ها تاکید دارند.

 

خادمی افزود: ارتباط با بخش پیشرو جامعه از دیگر تاکیدات مقام معظم رهبری است که باید این مهم همواره مورد توجه قرار بگیرد.

 

استاندار لرستان بیان کرد: اهداف نظام ترسیم شده و باید راهبردهای متناسب آن با مقتضای زمان تعریف شود و امیدواریم این اتفاق به خوبی در استان رخ دهد.

 

خادمی در ادامه با تقدیر از تلاش های آیت الله میرعمادی، در طول ۱۲سال گذشته در استان، گفت: نماینده سابق ولی فقیه در استان لرستان علاوه بر فعالیت های ذاتی روحانیون در حوزه های همکاری با دولت و موارد مربوط به اجراییات همکاری داشته اند.

 

وی همچنین با آرزوی موفقیت برای حجت الاسلام و المسلیمن شاخرهی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، گفت: مردم مداری و اخلاق مداری از ویژگی های حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی است.

 

استاندار لرستان اظهار کرد: دستگاههای اجرایی آماده همکاری و آماده رهنمودهای ایشان هستند.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد مجلس شورای اسلامی انتخابات خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد استان بوشهر مجلس نماینده ولی فقیه در لرستان خدمت به مردم مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۳۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس‌ جمهور با آیت‌الله شاهچراغی ‌

‌رئیس جمهور در سفر به استان سمنان با آیت‌الله سیدمحمدشاهچراغی نماینده سابق ولی فقیه در استان سمنان دیدار کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، آیت‌الله رئیسی در جریان سفر استانی در منزل آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده سابق ولی فقیه در استان و عضو مجلس خبرگان رهبری حضور یافت.

نماینده سابق ولی فقیه در استان سمنان در این دیدار با تقدیر از تلاش‌های دولت سیزدهم در توسعه و عمران استان، تداوم موفقیت‌های دولت را از درگاه الهی مسالت کرد.

آیت‌الله شاهچراغی خاطر نشان کرد: سمنان استانی ممتاز در بخش‌های مختلف و دارای ظرفیت‌های مطلوب و مردمی متدین و ولایت‌مدار است.

رئیس جمهور در این دیدار با قدردانی از حضور پرشمار مردم در استقبال امروز، بر سخنان نماینده سابق ولی فقیه در استان سمنان درباره مردم این دیار صحه گذاشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقش موثر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در توسعه فرهنگ عفاف و حجاب 
  • نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌غربی درگذشت روحانی جهادی را تسلیت گفتند
  • دیدار رئیس‌ جمهور با آیت‌الله شاهچراغی ‌
  • دستگاه‌ها وظایف قانونی خود را انجام دهند
  • «کم‌آبی» ابرچالش استان سمنان است
  • دیدار صمیمی نماینده ولی فقیه در استان با مردم دیواندره
  • وظایف فرهنگی۲۳ دستگاه در زمینه حجاب وعفاف
  • برگزاری ۳۷۴ پاتوق گفت وگو در گلستان
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز ارتش